Internet Advertising Bureau

Onet.pl najpopularniejszy według badania Interbus

Według badania Interbus – przeprowadzonego przez TNS OBOP w listopadzie i grudniu 2002 – cztery najczęściej wymieniane przez internautów witryny to Onet, Wirtualna Polska, Interia oraz Gazeta2. Również w kategorii „korzystanie w ostatnim miesiącu” (tj. w miesiącu poprzedzającym badanie) w pierwszej czwórce znalazły się: Onet (72%), Wirtualna Polska (51%), Interia (33%) Gazeta (21%). 26% badanych […]

Onet.pl najpopularniejszy według badania Interbus więcej »

IAB Polska – teraz Interactive

Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia Internet Advertising Bureau Polska zadecydowało o zmianie statutu i nazwy stowarzyszenia oraz zdynamizowaniu działań popularyzujących interaktywne kanały komunikacji. Powołano też nową Radę Naczelną. 20 września br. Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia IAB Polska zadecydowało, że dotychczasowa nazwa „Internet Advertising Bureau Polska” zostanie zmieniona po formalnej rejestracji nowego statutu na „Interactive Advertising Bureau

IAB Polska – teraz Interactive więcej »

Dostęp i korzystanie z Internetu

TNS OBOP podał wyniki badań użytkowników za okres od stycznia 2002 do czerwca 2002. I tak: 23% badanych, w okresie od stycznia do czerwca 2002 r., deklarowało dostęp do Internetu. Kolejne 4% badanych planuje go uzyskać w ciągu najbliższych 6 miesięcy. 18% badanych stanowią Internauci (osoby, które przynajmniej raz w miesiącu korzystają z internetu). Dostęp

Dostęp i korzystanie z Internetu więcej »

Scroll to Top