Jacek Gadzinowski

Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka

Agencja reklamowa Heureka zajmie się opracowaniem i realizacją strategii marketingowej dla Agito.pl – największego w Polsce sklepu internetowego z elektroniką użytkową. Zaproponowana przez agencję strategia komunikacji opiera się na działaniach wizerunkowych i promocyjnych, które w nowatorski sposób wykorzystują zarówno platformę online jak i ATL, BTL czy narzędzia typu ambient. W ramach planowanych aktywności Heureka będzie

Agito.pl wybiera agencję reklamową Heureka więcej »

Agito.pl wspiera blog mediafun.pl

Agito.pl, polski sklep internetowy ze sprzętem RTV-AGD, rozpoczyna sponsoring znanego branży marketingowej bloga mediafun.pl, którego autorem jest Maciej Budzich. Ciągły rozwój blogosfery rozumianej jako dziennikarstwo obywatelskie staje się realną konkurencją dla standardowych mediów. Rozwój ten wymaga od autorów większego nakładu pracy, zaangażowania a co się z tym wiąże również nakładów finansowych. Dostrzegając ten fakt, Agito.pl

Agito.pl wspiera blog mediafun.pl więcej »

Nowy dyrektor w Agito

Jacek Gadzinowski objął stanowisko dyrektora marketingu w Agito S.A. Głównym jego zadaniem będzie opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej firmy, budowanie świadomości marki Agito oraz prowadzenie działań z zakresu public relations, również w kontekście zbliżającego się debiutu na GPW. Nowy dyrektor marketingu jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej. Karierę zawodową rozpoczął w 1998 r.

Nowy dyrektor w Agito więcej »

Scroll to Top