Umów się z Novem na kawę

Opublikowano: 7 września 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.

Hanna LaskowskaUmów się z Novem na kawę

Novem uruchamia sieć reklamy mobilnej

Opublikowano: 12 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Novem, specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, wchodzi na rynek reklamy mobilnej. W tym celu powołano nową spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych.

Hanna LaskowskaNovem uruchamia sieć reklamy mobilnej

Novem świętuje 3 urodziny

Opublikowano: 6 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Novem – sieć afiliacyjna prowadząca w internecie kampanie reklamowe w modelu „płać za efekt” – świętuje swoje 3 urodziny. Dzisiaj Novem to 125 jednocześnie prowadzonych programów partnerskich, które są obecne w sieci ponad 150 tysięcy serwisów internetowych.

Hanna LaskowskaNovem świętuje 3 urodziny

Novem odświeża wizerunek w Internecie

Opublikowano: 9 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Pod adresem novem.pl jest dostępna nowa wersja strony Novem – jednego z głównych graczy na rynku reklamy internetowej rozliczanej w modelu „płacę za efekt”. Witryna podkreśla ofertę Novem w obszarze marketingu afiliacyjnego, jednocześnie edukując, czym jest afiliacja i jak stworzyć efektywny program partnerski.

Tomasz UchańskiNovem odświeża wizerunek w Internecie

Najwięcej programów afiliacyjnych w Novem

Opublikowano: 5 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Liczba jednocześnie obsługiwanych przez Novem kampanii afiliacyjnych wzrasta bardzo dynamicznie – w roku 2007 było ich kilkanaście, w 2008 – 40, a obecnie ich ilość przekroczyła 60.

Hanna LaskowskaNajwięcej programów afiliacyjnych w Novem

Novem udostępnia „reklamy ofertowe”

Opublikowano: 20 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Novem udostępnia klientom i wydawcom internetowym ”reklamy ofertowe” – narzędzie technologiczne mające podnosić efektywność internetowych kampanii reklamowych średnio o 25%.

Hanna LaskowskaNovem udostępnia „reklamy ofertowe”