Jacek Pasławski

Umów się z Novem na kawę

6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.

Novem uruchamia sieć reklamy mobilnej

Firma Novem, specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, wchodzi na rynek reklamy mobilnej. W tym celu powołano nową spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych.

Novem świętuje 3 urodziny

Novem – sieć afiliacyjna prowadząca w internecie kampanie reklamowe w modelu „płać za efekt” – świętuje swoje 3 urodziny. Dzisiaj Novem to 125 jednocześnie prowadzonych programów partnerskich, które są obecne w sieci ponad 150 tysięcy serwisów internetowych.

Novem odświeża wizerunek w Internecie

Pod adresem novem.pl jest dostępna nowa wersja strony Novem – jednego z głównych graczy na rynku reklamy internetowej rozliczanej w modelu „płacę za efekt”. Witryna podkreśla ofertę Novem w obszarze marketingu afiliacyjnego, jednocześnie edukując, czym jest afiliacja i jak stworzyć efektywny program partnerski.

Najwięcej programów afiliacyjnych w Novem

Liczba jednocześnie obsługiwanych przez Novem kampanii afiliacyjnych wzrasta bardzo dynamicznie – w roku 2007 było ich kilkanaście, w 2008 – 40, a obecnie ich ilość przekroczyła 60.

Novem udostępnia „reklamy ofertowe”

Novem udostępnia klientom i wydawcom internetowym ”reklamy ofertowe” – narzędzie technologiczne mające podnosić efektywność internetowych kampanii reklamowych średnio o 25%.

Przewiń do góry