Janmedia Interactive

Janmedia zwiększy użyteczność stron PKT.pl

Agencja Janmedia przeprowadzi audyt użyteczności stron Polskich Książek Telefonicznych. Badanie ma posłużyć poznaniu jak użytkownicy serwisu www.pkt.pl korzystają z jego zasobów, jakie napotykają problemy i czego oczekują od serwisu. „Chcemy zidentyfikować mocne i słabe strony serwisu i wykorzystać tę wiedzę podczas wprowadzania planowanych na ten rok zmian na stronach” – mówi Jacek Włodarczyk z pkt.pl […]

Janmedia zwiększy użyteczność stron PKT.pl więcej »

Janmedia współpracuje z Kolporterem

Agencja interaktywna Janmedia rozpoczyna kolejny duży audyt efektywności eCommerce. Klientem Janmedia została Grupa Kapitałowa Kolporter. Audyt dotyczyć będzie sklepów: ksiazki.ojeju.pl, muzyka.ojeju.pl, filmy.ojeju.pl, gry.ojeju.pl. Sklepy zostały uruchomione niedawno, niemniej już teraz znajduje się w nich 70 tysięcy produktów. 'Naszym głównym zadaniem będzie przyspieszenie rozwoju sklepu. Dzięki poprawie użyteczności zwiększy się ilość powracających użytkowników a osoby pierwszy

Janmedia współpracuje z Kolporterem więcej »

Janmedia podsumowuje rok 2005

Agencja interaktywna Janmedia podsumowała rok 2005. Był to pierwszy pełny rok obecności firmy na polskim rynku. W tym czasie wdrożono ponad 20 projektów interaktywnych oraz pozyskano 15 nowych klientów. Klientami Janmedia zostali między innymi: Bank Pekao SA, Koncern Energetyczny ENERGA, Lukas Bank, Helion.pl, Soraya, Makro. Polskie biuro zrealizowało też międzynarodowe projekty dla klientów takich jak

Janmedia podsumowuje rok 2005 więcej »

Poisitivo.pl – nowe wdrożenie Janmedia

Agencja Janmedia wdrożyła sklep internetowy Positivo.pl. Sklep w swej ofercie zawiera atrakcyjny wybór sprzętu elektronicznego. Janmedia odpowiadała za technologiczną część projektu. Poza typowymi funkcjami sklepowymi Positivo.pl to także rozbudowany program lojalnościowy oraz mechanizmy ułatwiające zakupy. Już teraz klienci nagradzani są za polecanie sklepu a każde zamówienie wiąże się z dodatkowymi punktami gromadzonymi na koncie kupującego.

Poisitivo.pl – nowe wdrożenie Janmedia więcej »

Wystartował przyjaznyserwis.pl

Przyjaznyserwis.pl to prywatne przedsięwzięcie Macieja Kostro, specjalizującego się m.in. w zagadnieniach użyteczności stron internetowych. Serwis powstał dzięki wsparciu firmy INTERCON technologia dla biznesu. Ambicją autora serwisu jest stworzenie miejsca, w którym kształtowałyby się opinie dotyczące zagadnień użyteczności i funkcjonalności polskich serwisów internetowych. Nacisk położony jest na 'przyjazność’ – trudne do zdefiniowania pojęcie, które oddaje jednak

Wystartował przyjaznyserwis.pl więcej »

Time Warner i Janmedia Interactive promują nowe usługi

Wrocławski i waszyngtoński oddział Janmedia Interactive wspólnie pracują  nad multimedialną prezentacją dla największego koncernu medialnego na świecie –Time Warner. Janmedia pozyskała kontrakt na opracowanie i wykonanie interaktywnej prezentacji nowych usług telekomunikacyjnych. Multimedia mają nakłonić klientów do przejścia na nową usługę dzięki przedstawieniu jej zalet w atrakcyjnej formie opartej na zaawansowanych animacjach. Prezentacja multimedialna ma być

Time Warner i Janmedia Interactive promują nowe usługi więcej »

Janmedia dla World Bank

Wrocławskie biuro Janmedia Interactive zaprojektuje i wykona elektroniczne materiały brandingowe dla World Bank na teren Europy Środkowej i Azji. W ramach współpracy wykonanych zostanie 29 serwisów internetowych oraz 9 prezentacji biznesowych. Jedną z opracowywanych wersji stron, będzie wersja polska. Janmedia została wybrana do współpracy ze względu na swój międzynarodowy charakter oraz doświadczenie w tworzeniu intuicyjnych

Janmedia dla World Bank więcej »

Scroll to Top