Ad-Vice wprowadza Digital Young
Digital Young to pakiet reklamowy oferujący efektywne dotarcie z reklamą do młodych grup docelowych. Pakiet składa się ze starannie wyselekcjonowanych witryn, dodatkowo dostarcza nowe rozwiązania reklamowe.
Digital Young to pakiet reklamowy oferujący efektywne dotarcie z reklamą do młodych grup docelowych. Pakiet składa się ze starannie wyselekcjonowanych witryn, dodatkowo dostarcza nowe rozwiązania reklamowe.
W ramach wdrażanej nowej strategii marketingowej sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła proces rebrandingu. Na tym etapie obejmuje to działania promocyjne, których podstawę stanowi hasło „Quality of brand advertising”.
Crowley Data Poland, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, we współpracy z firmą Redline Communications, wdroży system RedMAX służący do transmisji w technologii WiMAX. Jest to jeden z pierwszych systemów, który posiada oznaczenie WiMAX Forum Certified. Pierwsze wdrożenie zostanie wykonane jeszcze w tym miesiącu w Krakowie. Kraków będzie pierwszym miastem w Polsce, które będzie posiadać
Błyskawiczny przepływ danych między prokuratorami, sądy korzystające z centralnych archiwów, bazy danych wspomagające system polskiego więziennictwa – te wszystkie udogodnienia wynikające z nowoczesnej sieci teleinformatycznej mogą znacznie odsunąć się w czasie. Kiedy 2 lutego 2006 roku Ministerstwo Sprawiedliwości wskazało konsorcjum Crowley Data Poland, Exatel oraz ATM jako zwycięzcę w przetargu na sieć teleinformatyczną, wydawało się
Protest TP w sprawie przetargu w Ministerstwie Sprawiedliwości więcej »
Konsorcjum prowadzone przez Crowley Data Poland, złożone z ATM i Exatel S.A pokonało kolejną przeszkodę w drodze do zwycięstwa w największym dotąd ogłoszonym przetargu na sieć teleinformatyczną dla administracji publicznej w Polsce. W konsekwencji piątkowej decyzji Sądu Najwyższego, zamawiający – Ministerstwo Sprawiedliwości- może bez przeszkód wybrać ofertę o najniższej cenie. Ważna oferta Crowley’a, warta 82
Crowley walczy o przetarg w Ministerstwie Sprawiedliwości więcej »
Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, realizując strategię intensywnej ekspansji, poszerzył cztery strategiczne łącza transmisyjne. Zastosowane rozwiązania pozwoliły na uruchomienie tzw. 'pętli 'północnej’, obejmującej swoim zasięgiem Warszawę, Gdańsk, Gdynię oraz Poznań. Uruchomienie pętli o wysokiej przepływności łączy transmisyjnych gwarantuje uniezależnienie operatora od awarii sieci międzymiastowej, zapewniając tym samym zwiększenie poziomu
Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, reorganizuje wewnętrzne struktury spółki. Rozpoczęta w listopadzie rozbudowa departamentu sprzedaży oraz przekształcenia w dziale marketingu są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na usługi teleinformatyczne ze strony odbiorców rozwiązań Crowley – przedsiębiorstw z sektora MSP, instytucji publicznych oraz jednostek samorządu terytorialnego. Przedefiniowana strategia Crowley zakłada rozwój