Myśleć Jak Milionerzy

Opublikowano: 21 czerwca 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

W tym roku po raz czwarty rusza coroczna seria wakacyjnych spotkań Myśleć Jak Milionerzy (www.myslecjakmilionerzy.pl). Konferencje są organizowane jako podsumowanie działalności Fundacji Kamila Cebulskiego, która na co dzień zajmuje się promocją przedsiębiorczości organizując tzw. Alternatywne Lekcje Przedsiębiorczości dla maturzystów w liceach w całej Polsce. Na spotkania zapraszani są doświadczeni biznesmeni, którzy zamieniają się na kilka godzin w nauczycieli i opowiadają o przedsiębiorczości w praktyce. W tym roku szkolnym Fundacja przeprowadziła 1642 zajęcia, docierając do 57 tys. (12 proc. wszystkich maturzystów!) uczniów w całej Polsce.

Dawid ZarazińskiMyśleć Jak Milionerzy

Aragon podsumował rok

Opublikowano: 26 stycznia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Księgarnia Aragon.pl od początku swego istnienia notuje znaczny wzrost sprzedaży. Średnio 40% licząc miesiąc do miesiąca, czyli co 2 miesiące podwaja swoje obroty. Taka sytuacja panuje od momentu, kiedy to Aragon.pl wszedł na polski rynek książek informatyczno-biznesowych. We wrześniu firma odnotowała 32% wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim miesiącem. W październiku i listopadzie był to odpowiednio 39 i 43 procentowy …

Sylwester KozakAragon podsumował rok

Po 2 tygodniach książki za darmo

Opublikowano: 28 października 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od dzisiaj w Księgarni Polskiego E-Biznesu Aragon.pl, osoby, które dokonały zamówienia na książki, a nie dostały ich w ciągu 2 tygodni, otrzymają je za darmo. „Od początku naszym „asem w rękawie” do osiągnięcia sukcesu jest bardzo dobra obsługa klientów. Jednak mimo naszych najszczerszych chęci, nasi dostawcy często zawodzą. Staramy się to wytłumaczyć klientom, jednak to bardzo negatywnie odbija się na …

Sylwester KozakPo 2 tygodniach książki za darmo

Darmowy E-learning dla Partnerów Aragon.pl

Opublikowano: 1 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Księgarnia internetowa Aragon.pl przygotowała dla swoich Partnerów szkolenie z zakresu promocji internetowej. Podczas szkolenia Partnerzy (uczestnicy Programu Partnerskiego Aragon.pl) mają okazję poszerzyć swoje wiadomości z zakresu promocji, co powinno zwiększyć skuteczność sprzedaży produktów Aragon.pl na stronach Partnerów. Szkolenie, które zostało oparte na technologii e-learning, ma na celu przekazanie wszystkim Partnerom księgarni podstawowych informacji z zakresu internetowego marketingu i promocji. „”Chcemy …

Sylwester KozakDarmowy E-learning dla Partnerów Aragon.pl

Aragon- nowa księgarnia

Opublikowano: 20 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W sieci pojawiła się księgarnia Aragon.pl. Według zapowiedzi twórców, w ofercie znajdują się książki przydatne w pracy polskim e-biznesmenom, czyli ludziom, którzy tworzą „polski Internet”. Oprócz książek z takich dziedzin, jak marketing, zarządzanie, reklama czy programowanie, księgarnia oferuje także inne produkty, jak książki elektroniczne, gry i materiały edukacyjne. W przyszłości udostępniane będą na stronach księgarni także sprawozdania roczne oraz raporty …

Sylwester KozakAragon- nowa księgarnia

Start nowej sieci reklamowej

Opublikowano: 22 stycznia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W dniu 20 stycznia, zgodnie z planem zakończono prace nad budową sieci reklamowej ESCAR.net escar.net. Sieć zrzesza strony internetowe, tworzone przez pasjonatów. „Nasze wydawnictwo dzięki swojemu charakterowi, posiada już duże doświadczenie w sprowadzaniu reklamodawców, rozwijając nasz serwis www.escapemag.pl często były sytuacje, kiedy mięliśmy więcej reklamodawców, niż odsłon bannera do sprzedania. Powoli zaczynaliśmy, rozszerzać możliwości naszego serwisu, jednak nadal posiadaliśmy za …

Sylwester KozakStart nowej sieci reklamowej

Reklama targetowana dla IT

Opublikowano: 24 lipca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

24 lipca ruszył nowy serwis firmy ESCAPE Magazine. Agencja Reklamy Internetowej ARI, jest kierowana do ludzi z branży e-biznesu, zapewniając profesjonalne kampanie reklamowe na ich potrzeby. ARI dzięki umowom z ponad 100 serwisami internetowymi dysponuje potężnym zapleczem reklamowym, oraz potrafi codziennie dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy odbiorów, w serwisach o różnej tematyce. Kamil Cebulski kierownik ds. rozwoju ESCAPE Magazine stwierdził: „Naszym …

Sylwester KozakReklama targetowana dla IT