Klarna

PayPo: 52% Polaków rezygnuje z zakupów online bez płatności odroczonych

Według najnowszego raportu PayPo „Polak na zakupach z BNPL”, 52% ankietowanych Polaków rezygnuje z zakupów w sklepach internetowych, które nie oferują opcji płatności odroczonych. Wzrost popularności tej formy finansowania jest zauważalny nie tylko w e-commerce, ale także w zakupach stacjonarnych, gdzie 43% badanych planuje korzystać z płatności odroczonych. Płatności odroczone stają się kluczowym czynnikiem wpływającym […]

PayPo: 52% Polaków rezygnuje z zakupów online bez płatności odroczonych więcej »

Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupową

Cashback staje się coraz bardziej pożądanym benefitem zakupowym wśród polskich konsumentów. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Klarny, niemal 70 proc. klientów zna tę usługę, a dla 57 proc. jest ona kluczowym argumentem przy wyborze sklepu internetowego. To wyraźny sygnał dla e-sklepów – wdrożenie cashbacku może skutecznie zwiększyć lojalność klientów i poprawić wyniki sprzedaży. Podsumowanie •

Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupową więcej »

Cashback – 70% Polaków zna tę usługę zakupową 1

40% Polaków nie wie, jak płatności odroczone wpływają na zdolność kredytową

Popularność płatności odroczonych oraz ratalnych za zakupy online systematycznie rośnie. Te wygodne formy realizacji należności nie zawsze są jednak zrozumiałe dla konsumentów. Brakuje wiedzy, jak porównywać oferty dostawców, by świadomie zarządzać swoimi finansami osobistymi. Tylko co piąty Polak zdaje sobie sprawę, że wybór dostawcy usług ma wpływ na to, czy skorzystanie z płatności będzie miało

40% Polaków nie wie, jak płatności odroczone wpływają na zdolność kredytową więcej »

Aż 60 proc. Polaków chce zrobić zakupy na Black Friday. 86 proc. z nich skorzysta z odroczonej płatności

Black Friday i Cyber Monday to święta z amerykańskim rodowodem, które w Polsce również cieszą się ogromnym zainteresowaniem wśród konsumentów. To także najgorętszy czas dla całego handlu, który rozpoczyna okres zakupów przedświątecznych. Gdzie polscy konsumenci planują robić zakupy: w sklepach stacjonarnych, czy Internecie, jakich produktów szukają – na te i inne zagadnienia odpowiada raport z

Aż 60 proc. Polaków chce zrobić zakupy na Black Friday. 86 proc. z nich skorzysta z odroczonej płatności więcej »

Scroll to Top