KPMG

Sztuczna inteligencja: Jak firmy mogą zyskać na transformacji – raport KPMG

W ostatnich latach sztuczna inteligencja stała się kluczowym elementem strategii rozwoju wielu firm, szczególnie w branży technologicznej. Z raportu KPMG pt. „The intelligent tech enterprise” wynika, że aż 88% liderów w tej dziedzinie uważa, że przedsiębiorstwa, które szybko wdrożą sztuczną inteligencję, zyskają znaczną przewagę konkurencyjną. Badanie ujawnia również, że 85% organizacji technologicznych planuje zwiększyć swoje […]

Sztuczna inteligencja: Jak firmy mogą zyskać na transformacji – raport KPMG więcej »

Ubezpieczeniaonline.pl współpracują z PZU

Portal sprzedaży produktów ubezpieczeniowych online rozpoczął współpracę z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń S.A. Ubezpieczenianline.pl jest pierwszym serwisem w Polsce, który pośredniczy w sprzedaży online produktów PZU. W ramach nawiązanej współpracy, multiagencja Ubezpieczeniaonline.pl pośredniczy w sprzedaży produktów PZU S.A. Są to: ubezpieczenia komunikacyjne, mieszkań i domów, turystyczne, następstw nieszczęśliwych wypadków, odpowiedzialności cywilnej, odpowiedzialności cywilnej zawodowej, dla przedsiębiorców,

Ubezpieczeniaonline.pl współpracują z PZU więcej »

III edycja PremiumBrand rozpoczęta

Ruszyły badania reputacji marek PremiumBrand. To pierwszy i jedyny w Polsce niezależny ranking reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Tegoroczna edycja będzie już trzecią z kolei. Nagrodzone marki wyróżniane są w następujących kategoriach: Artykuły Spożywcze, Finanse, Handel i Usługi, Media, Motoryzacja, Dom i Biuro, Telekomunikacja, Zdrowie i Uroda, Marki Biznesowe, Kategoria Otwarta (dla marek, które

III edycja PremiumBrand rozpoczęta więcej »

Nominacje do Nagród Impactor 2008

Po podliczeniu przez KPMG głosów oddanych przez członków Akademię Mediów i Reklamy, podano nominacje w poszczególnych kategoriach Impactor 2008. Ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród dla najbardziej podziwianych ludzi oraz firm branży mediowej i reklamowej odbędzie się w czwartek, 28 lutego 2008 w Warszawie w klubie Palladium. Człowiek Przemysłu Mediowego: Zygmunt Solorz-Żak Marek Sowa Nina Terentiew

Nominacje do Nagród Impactor 2008 więcej »

Przewijanie do góry