Krzysztof Adamus

Vercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu

Vercom, spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), łączy siły z najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług e-mail marketingu w Polsce – firmą FreshMail. Transakcja umożliwi niemal podwojenie liczby obsługiwanych klientów przez Grupę Vercom. Wartość transakcji z uwzględnieniem earn-out wyniesie nie więcej niż 27 mln zł. Cieszę się, że łączymy siły z FreshMailem, jest to […]

Vercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu więcej »

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu

Na rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami email marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców. – Prace nad FreshMailem trwały ponad rok – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny projektu. – Przez

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu więcej »

Opcom w strukturach Grupy Eskadra

Od 20 listopada 2006 r. wchodzi w życie umowa, na mocy której powstała spółka Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o. Firma powstała na bazie agencji interaktywnej Opcom i będzie jedną ze spółek tworzących Grupę Eskadra. Opcom jest agencją specjalizującą się w marketingu interaktywnym oraz mobilnym, która działa na rynku od blisko sześciu lat. Spośród sukcesów

Opcom w strukturach Grupy Eskadra więcej »

Polisa-Życie SA stawia na Internet

W styczniu 2006 Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Polisa-Życie uruchomiło nowy serwis korporacyjny skierowany do klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych. Strona wykonana przez krakowską agencję interaktywną OPCOM.pl dostępna jest pod adresem polisa-zycie.pl. Głównym zadaniem postawionym przed OPCOM.pl było odświeżenie korporacyjnego wizerunku Towarzystwa, wspomaganie procesów sprzedaży oraz promocji polis na życie i ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych, a także

Polisa-Życie SA stawia na Internet więcej »

Scroll to Top