Novem świętuje 3 urodziny

Opublikowano: 6 listopada 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Novem – sieć afiliacyjna prowadząca w internecie kampanie reklamowe w modelu „płać za efekt” – świętuje swoje 3 urodziny. Dzisiaj Novem to 125 jednocześnie prowadzonych programów partnerskich, które są obecne w sieci ponad 150 tysięcy serwisów internetowych.

Hanna LaskowskaNovem świętuje 3 urodziny

Nowa oferta dla sklepów internetowych od Novem

Opublikowano: 18 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Novem przedstawiło ofertę skierowaną do wszystkich sklepów internetowych. Zaproponowany przez Novem model zakłada, że wszelkie należności związane z pozyskaniem przez sklep nowego klienta, pojawiają się tylko wówczas gdy klient zarejestruje się w sklepie i będzie dokonywał zakupów. Za rejestrację w sklepie i pierwszą transakcję, właściciel sklepu płaci bardzo niską, jednorazową, stałą opłatę. Novem pobiera także ułamek prowizji od kolejnych transakcji …

Hanna LaskowskaNowa oferta dla sklepów internetowych od Novem

ARBOmedia razem z INTERIA.PL

Opublikowano: 1 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Od 29 września polscy reklamodawcy mogą korzystać z wersji beta nowego systemu reklamy kontekstowej. Powstał on w efekcie współpracy portalu INTERIA.PL z siecią reklamową ARBOmedia. Nowy system bazuje na rozwiązaniu stworzonym przez czeską firmę InternetBillboard umożliwiającym prezentację reklamy na stronach internetowych i z powodzeniem stosowanym m.in. w Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji, Niemczech, Włoszech i na Ukrainie. Wykorzystuje on także mechanizmy …

Hanna LaskowskaARBOmedia razem z INTERIA.PL

INTERIA.PL i Skąpiec.pl łączą siły

Opublikowano: 20 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Do dyspozycji użytkowników INTERIA.PL został oddany nowy serwis Zakupy z porównywarką cen, ułatwiającą wybór najkorzystniejszej oferty. Jej pojawienie się w portalu to efekt współpracy INTERIA.PL z serwisem Skapiec.pl. Porównywarka cen stanowi serce serwisu Zakupy INTERIA.PL (http://zakupy.interia.pl/), który zastąpił dotychczasowy Pasaż INTERIA.PL. – Zdecydowaliśmy się na tę zmianę, bo porównywarka cen to nowocześniejszy i bardziej przydatny dla użytkownika produkt niż tradycyjny …

Hanna LaskowskaINTERIA.PL i Skąpiec.pl łączą siły

INTERIA.PL pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej

Opublikowano: 9 sierpnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Polscy reklamodawcy mogą korzystać z profesjonalnego pośrednictwa w prowadzeniu kampanii internetowych, wykorzystujących boksy reklamowe. Umożliwia im to Adhelp – usługa realizowana przez nowo powołany dział specjalistów w INTERIA.PL, zajmujący się obsługą kampanii opartych o reklamę kontekstową. – W USA znaczna część budżetów reklamowych w Internecie jest wydawana na reklamę kontekstową, podczas gdy w Polsce praktycznie nie ma podmiotów oferujących fachową …

Hanna LaskowskaINTERIA.PL pośredniczy w zakupie reklamy kontekstowej

Aparaty fotograficzne w INTERIA.PL

Opublikowano: 6 lipca 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W INTERIA.PL uruchomiony został serwis Aparaty – sklep internetowy z cyfrowymi i analogowymi aparatami fotograficznymi. To świetna wiadomość dla osób planujących zakup, gdyż mogą tu znaleźć wymarzony model w bezkonkurencyjnej cenie. – Ambicją nowo otwartego serwisu Aparaty jest przede wszystkim dostarczenie klientowi dobrego produktu w jak najlepszej cenie – zapowiada Łukasz Pawlik, dyrektor e-commerce w INTERIA.PL. – Uruchamiając sklep w …

Sylwester KozakAparaty fotograficzne w INTERIA.PL

INTERIA.PL rozwija sprzedaż pozareklamową

Opublikowano: 19 kwietnia 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W związku ze zwiększającymi się przychodami oraz rosnącym zapotrzebowaniem rynku na wysokiej jakości usługi związane z technologiami internetowymi, w spółce INTERIA.PL dokonana została restrukturyzacja Działu Handlowego. Z dotychczasowych struktur firmy wyodrębniono dwa dodatkowe piony: Dział e-Commerce oraz Dział Sprzedaży Technologii i Systemów. Nowe działy, włącznie z Działem Sprzedaży Produktów Reklamowych, odpowiedzialne będą za rozwijanie i sprzedaż produktów portalu. Celem restrukturyzacji …

Sylwester KozakINTERIA.PL rozwija sprzedaż pozareklamową