Maciej Żyto

Marketing wirusowy TP SA i digital One

„Zaproś do siebie Olimpijczyka”, „Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety”, „Wyślij rodzinie kartkę z Aten” – to tylko niektóre z atrakcji zaproponowanych internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach okolicznościowego serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach – tp.pl/ateny. Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One – udostępnione […]

Marketing wirusowy TP SA i digital One więcej »

Zmiany w IAB

23 czerwca 2004 r. w Warszawie, przy ul. Czerskiej, w siedzibie Agory odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia IAB Polska. Polski oddział stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau (IAB) działa na rodzimym rynku interaktywnym od 2000 roku. W marcu 2004 roku został włączony w struktury IAB Europe. Polska jest, poza Słowenią, jedynym krajem z Europy środkowo-wschodniej

Zmiany w IAB więcej »

Rebranding TP SA

Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One. 31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również

Rebranding TP SA więcej »

Scroll to Top