Mateusz Miernikowski

Reklama w internecie sposobem na kryzys

Okazuje się, że istnieją nie tylko firmy, ale i całe branże których nie dotknął kryzys. Choć wiele instytucji desperacko tnie koszty, nie brakuje też tych, które zdają sobie sprawę, że w czasie recesji receptą na przeżycie może być optymalizacja budżetów reklamowych. Właśnie te, coraz częściej zgłaszając się do agencji interaktywnych, i jak przekonuje Mateusz Miernikowski z Internet Works wygrywają rynkowy wyścig o przetrwanie.

Internet Works na nowo

Agencja web-software Internet Works uruchomiła swoją nową stronę internetową. Odświeżeniu uległ layout, treść a także logo. W kolejce na redesign czekają także projekty wewnętrzne agencji.

World Usability Day 2008 ponownie we Wrocławiu

Tegoroczna polska edycja World Usability Day odbędzie się we Wrocławiu, a jej organizacją ponownie zajęła się agencja Janmedia Interactive. Na stronie internetowej www.wud2008.pl można poznać wszystkie szczegóły dotyczące ogólnopolskiej imprezy. World Usability Day 2008 odbędzie się 13 listopada we wrocławskim Holiday Inn, gdzie eksperci ds. użyteczności i dostępności opowiedzą o praktykach wykorzystywanych w badaniach i …

World Usability Day 2008 ponownie we Wrocławiu więcej »

Przewiń do góry