mBank

Socjalizm marketingowy

Mogłoby się wydawać, że propaganda serwowana nam przez PRL odeszła już dawno do lamusa i nikt za nią nie tęskni. Tymczasem okazało się, że motywy socjalistyczne doskonale odnalazły swoje miejsce w reklamie i święcą triumfy popularności. Reklamodawcą, który zdecydował się podjąć ryzyko i wykorzystać na szeroką skalę elementy sopcjalistyczno-rewolucyjne w reklamie jest ogólnopolski dostawca usług […]

Socjalizm marketingowy więcej »

Nowy fundusz w SFI mBanku

Od 19 sierpnia br. Klienci Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych mają dostęp do kolejnego funduszu – SEB6 Euro Lokata. Po przystąpieniu należącego do TFI SEB funduszu SEB6 Euro Lokata, w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych znajdują się 52 fundusze zarządzane przez 9 towarzystw. mBank planuje dalej rozwijać ofertę SFI i wprowadzać do niego coraz więcej funduszy. Obecnie z SFI

Nowy fundusz w SFI mBanku więcej »

5000 polis w mBanku

Klienci mBanku wykupili już 5 tys. ubezpieczeń podróżnych i ubezpieczyli mienie o wartości niemal 30 mln zł. Do końca sierpnia br. ubezpieczenia NNW oraz majątkowe oferowane są w mBanku z 10% zniżką. Promocja dotyczy ubezpieczenia mieszkaniowego, ubezpieczenia domu jednorodzinnego, domu w budowie oraz ubezpieczenia wypadkowego (NNW). Zakupu polisy można dokonać w ciągu kilku minut online.

5000 polis w mBanku więcej »

800 tys. rachunków w mBanku

Liczba rachunków prowadzonych przez mBank przekroczyła liczbę 800 tys. Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych przez 654 tys. Klientów mBanku to 2,7 miliarda złotych. „Oferujemy Klientom nie wszystko, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie w swojej kategorii i wyjątkowej jakości: wysokie oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie i rachunków osobistych,

800 tys. rachunków w mBanku więcej »

Nowy mBank

mBank usprawnił nawigację w serwisie internetowym. Zmodyfikowana szata graficzna, nowe sekcje i wyodrębnione miejsca interakcji z Klientem mają usprawnić poruszanie się po stronach WWW. Główną ideą zmian było wprowadzenie bardziej przejrzystego sposobu poruszania się po stronach mBanku, bez znacznych modyfikacji w ogólnym wyglądzie serwisu. Najbardziej znaczące zmiany to: wprowadzenie rozwijalnego menu w obrębie grup produktów,

Nowy mBank więcej »

mKioski coraz bardziej dostępne

mBank uruchomił nowy mKiosk w Centrum Handlowym Tesco we Wrocławiu. Nowy mKiosk, podobnie jak poprzednie, wyposażony jest w: Web Kiosk -2 samodzielne stanowiska internetowe Dwa telefony podłączone bezpośrednio do call center Stanowisko informacyjno-sprzedażowe Korzystający z mKiosków mogą m.in. składać wnioski o karty płatnicze i kredytowe oraz zakładać rachunki. Mają oni również pełen dostęp do obsługi

mKioski coraz bardziej dostępne więcej »

EUROPRODUKT dla mBanku

mBank został nagrodzony w VI edycji Ogólnopolskiego Konkursu EUROPRODUKT, jako nowoczesny projekt bankowości elektronicznej BRE Banku SA. EUROPRODUKT to ogólnopolski Program Promocyjno-Gospodarczy organizowany od 2000 roku. Program ten nagradza i promuje produkty, które ze względu na dobrą jakość, nowoczesną technologię, oraz bezpieczeństwo użytkowania zasługują na miano najlepszych. To kolejna nagroda, jaką mBank otrzymał za pionierski

EUROPRODUKT dla mBanku więcej »

Przewijanie do góry