MM Moje Miasto w nowej odsłonie
Ruszyła nowa wersja serwisu MM Moje Miasto(Media Regionaln). W pierwszej kolejności pilotażowym zmianom został poddany portal www.mmtrojmiasto.pl. Wdrożenia przeprowadziła Artegence.
Ruszyła nowa wersja serwisu MM Moje Miasto(Media Regionaln). W pierwszej kolejności pilotażowym zmianom został poddany portal www.mmtrojmiasto.pl. Wdrożenia przeprowadziła Artegence.
Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.
Dzienniki Mediów Regionalnych rozwijają nowy projekt, dzięki któremu można nadać ogłoszenie drobne bez potrzeby wychodzenia z domu. Trzy kliknięcia pozwolą opublikować tekst, który dotrze do odbiorców w całej Polsce.
Spółka Media Regionalne, do niedawna Orkla Press Polska, równocześnie z rozpoczęciem wydawania bezpłatnego tygodnika MM Moje Miasto Szczecin, uruchomiła serwis społecznościowy mmszczecin.pl. Za architekturę informacyjną, design oraz stronę technologiczną projektu odpowiada agencja Artegence. Równolegle z powstaniem tygodnika MM Moje Miasto w Szczecinie, uruchomiony został portal społecznościowy mmszczecin.pl w wersji beta. Zarówno tygodnik jak i serwis