Media Regionalne

MM Moje Miasto w nowej odsłonie

Ruszyła nowa wersja serwisu MM Moje Miasto(Media Regionaln). W pierwszej kolejności pilotażowym zmianom został poddany portal www.mmtrojmiasto.pl. Wdrożenia przeprowadziła Artegence.

Wzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.

Nadaj.pl drobne nie wychodząc z domu

Dzienniki Mediów Regionalnych rozwijają nowy projekt, dzięki któremu można nadać ogłoszenie drobne bez potrzeby wychodzenia z domu. Trzy kliknięcia pozwolą opublikować tekst, który dotrze do odbiorców w całej Polsce.

Artegence dla Mediów Regionalnych

Spółka Media Regionalne, do niedawna Orkla Press Polska, równocześnie z rozpoczęciem wydawania bezpłatnego tygodnika MM Moje Miasto Szczecin, uruchomiła serwis społecznościowy mmszczecin.pl. Za architekturę informacyjną, design oraz stronę technologiczną projektu odpowiada agencja Artegence. Równolegle z powstaniem tygodnika MM Moje Miasto w Szczecinie, uruchomiony został portal społecznościowy mmszczecin.pl w wersji beta. Zarówno tygodnik jak i serwis …

Artegence dla Mediów Regionalnych więcej »

Przewiń do góry