Wzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia

Opublikowano: 8 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Grzegorz Kaczmarski i Piotr Michalski dołączyli do zespołu domu mediowego Cormedia. Mają za zadanie wzmocnić dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznych SPORTSonline i STYLonline.

Hanna LaskowskaWzmocnienie struktur sprzedaży w Cormedia

Nadaj.pl drobne nie wychodząc z domu

Opublikowano: 4 maja 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Dzienniki Mediów Regionalnych rozwijają nowy projekt, dzięki któremu można nadać ogłoszenie drobne bez potrzeby wychodzenia z domu. Trzy kliknięcia pozwolą opublikować tekst, który dotrze do odbiorców w całej Polsce.

Hanna LaskowskaNadaj.pl drobne nie wychodząc z domu

Artegence dla Mediów Regionalnych

Opublikowano: 31 stycznia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Spółka Media Regionalne, do niedawna Orkla Press Polska, równocześnie z rozpoczęciem wydawania bezpłatnego tygodnika MM Moje Miasto Szczecin, uruchomiła serwis społecznościowy mmszczecin.pl. Za architekturę informacyjną, design oraz stronę technologiczną projektu odpowiada agencja Artegence. Równolegle z powstaniem tygodnika MM Moje Miasto w Szczecinie, uruchomiony został portal społecznościowy mmszczecin.pl w wersji beta. Zarówno tygodnik jak i serwis internetowy prezentują informacje w podziale …

Hanna LaskowskaArtegence dla Mediów Regionalnych