Media

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet

Rozpoczęła się kampania edukacyjna „Internet też medium”, prowadzona przez polski oddział Interactive Advertising Bureau (IAB). Ma ona na celu wskazanie zalet Internetu i budowanie wiedzy na temat możliwości efektywnego wykorzystania tego medium w działaniach reklamowych. Głównym elementem kampanii jest serwis edukacyjny pod adresem tezmedium.pl, aktywnie wspierany przez kampanię reklamową. Wartość rate card pierwszego etapu działań […]

IAB rozpoczęło kampanię promująca internet więcej »

Mobilny marketing WP – SMSy reklamowe

SMSy reklamowe wysyłane są do użytkowników bezpłatnej poczty WP, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów telefonów komórkowych dla celów marketingowych. Są to krótkie wiadomości tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje przekaz według płci, wieku, miejsca zamieszkania, zawodu, wykształcenia, czy zainteresowań.

Mobilny marketing WP – SMSy reklamowe więcej »

Dwa

Menshealth to serwis polskiej edycji popularnego magazynu propagującego zdrowy styl życia mężczyzn. Menshealth zdradza sposoby na zachowanie dobrego stanu ducha i ciała każdego mężczyzny. Serwis nie sprowadza zainteresowań mężczyzn jedynie do zdjęć samochodów oraz nagich pań. Na stronach menshealth znajdziemy również artykuły poruszające tematykę ojcostwa, braterstwa, a także nie zapomniano o miłośnikach podróży i mocnych

Dwa więcej »

Awangarda stworzy kreację dla Grupy Avans

Agencja reklamowa Awangarda wygrała przetarg na obsługę kreacji kampanii komunikacyjnej planowanej na jesień br. dla Grupy Avans, oferującej produkty z branży AGD, RTV i Multimediów w ogólnopolskich elektrosalonach Avans i Mega Avans. „Wkraczamy w nowy wymiar komunikacji związany z wizualizacją marki” – komentuje ten wybór Izabela Voisset, kierownik działu marketingu Grupy Avans. Agencja będzie miała

Awangarda stworzy kreację dla Grupy Avans więcej »

Nowa propozycja reklamowa WP – WPZasięg

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie reklamodawców kampaniami zasięgowymi, Biuro Reklamy WP skonstruowało specjalną ofertę umożliwiającą dotarcie z komunikatem promocyjnym do ogromnej rzeszy internautów. Nowy produkt – WPZasięg – dostępny jest w ośmiu opcjach, w zależności od wybranej liczby unikalnych użytkowników, w przedziale od 250 tysięcy do nawet 5 milionów. Pakiety reklamowe obejmują emisje kreacji w

Nowa propozycja reklamowa WP – WPZasięg więcej »

Kampanie społeczne w sieci adBino.pl

Sieć linków reklamowych adBino.pl objęła patronat internetowy nad ogólnopolską akcją „Dziecko w Sieci”, organizowaną przez Fundację Dzieci Niczyje oraz kampanią społeczną „Pajacyk”, którą prowadzi Polska Akcja Humanitarna. Akcje wspierane będą medialnie do końca września i obejmą wszystkie witryny należące do sieci reklamowej. „Dziecko w Sieci” to kampania społeczna Fundacji Dzieci Niczyje, która rozpoczęła się 25

Kampanie społeczne w sieci adBino.pl więcej »

digital One wspiera WWF

digital One, wraz z agencją Euro RSCG Warsaw, wspiera kampanię WWF Polska na rzecz ograniczenia nielegalnego handlu ginącymi gatunkami zwierząt. Akcja „Nie kupuj pamiątek ze zwierząt – pomóż ocalić ginące gatunki” jest trzecim etapem kampanii prowadzonej przez międzynarodową organizację ekologiczną WWF, skierowanym do polskich turystów przywożących z podróży pamiątki wykonane z roślin i zwierząt znajdujących

digital One wspiera WWF więcej »

Scroll to Top