Elefanta.pl – rok po starcie
Elefanta.pl serwis społecznie rekomendujący ulubione strony internautów (social bookmarking) świętuje swoje pierwszy urodziny.
Elefanta.pl serwis społecznie rekomendujący ulubione strony internautów (social bookmarking) świętuje swoje pierwszy urodziny.
Mediarun.pl, jako pierwszy serwis branżowy w Polsce, poszerzył swoje informacje o treści multimedialne. Pierwszym udostępnionym materiałem jest zapis wideo wypowiedzi Pana Marcina Maja z agencji interaktywnej OS3 Multimedia podczas Gali konkursu Webstarfestival. – Mediarun.pl regularnie wprowadza nowe rozwiązania technologiczne. W tym roku obok największych zmian związanych z odświeżeniem szaty graficznej i wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej,
Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory. „O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty.
Wraz z początkiem 2003 roku jobpilot.pl, europejski internetowy serwis kariery i Mediarun.pl, najpopularniejszy wortal marketingowy, stali się nowymi patronami kursów organizowanych przez Akademię Kalitero. Najbliższe edycje kompleksowego szkolenia w zakresie Public Relations, prowadzonego przez Akademię Kalitero ruszają odpowiednio 15 i 19 lutego br. Szkolenia Public Relations, organizowane są cyklicznie od dwóch lat przez Agencję PR
jobpilot.pl i Mediarun.pl nowymi partnerami Akademii Kalitero więcej »
W dniu wczorajszym wortal MediaRun.pl poświęcony mediom, marketingowi, reklamie, public relations oraz Internetowi, obchodził pierwszą rocznicę działalności. W przeciągu roku, od momentu startu w dniu 11 kwietnia 2001 wortal zanotował ponad 1 620 000 odsłon wszystkich stron, przez cały ten okres notując kilkunastoprocentowy co miesięczny wzrost oglądalności. W ubiegłym miesiącu, serwis osiągnął rekordową w swojej
Jak wynika z przeprowadzonego pod koniec minionego roku badania ARC Rynek i Opinia oraz BCA SA, najczęściej subskrybowanymi przez dziennikarzy elektronicznymi biuletynami są Dziennik Internetowy PAP i newslettery BiznesNet.pl. Spośród 105 ankietowanych 66 dziennikarzy potwierdziło, iż prenumeruje wiadomości wysyłane pocztą elektroniczną. 27,3% subskrybuje e-mailowe wiadomości Polskiej Agencji Prasowej a 24,2% regularnie korzysta z biznesowych biuletynów