MediaRun.pl

Mediarun.pl multimedialnie

Mediarun.pl, jako pierwszy serwis branżowy w Polsce, poszerzył swoje informacje o treści multimedialne. Pierwszym udostępnionym materiałem jest zapis wideo wypowiedzi Pana Marcina Maja z agencji interaktywnej OS3 Multimedia podczas Gali konkursu Webstarfestival. – Mediarun.pl regularnie wprowadza nowe rozwiązania technologiczne. W tym roku obok największych zmian związanych z odświeżeniem szaty graficznej i wprowadzeniem nowej identyfikacji wizualnej,

Mediarun.pl multimedialnie więcej »

Nowy duet e-mail marketingowy

Pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP „SARE” – wdrożył wortal mediarun.pl. Dzięki SARE możliwa jest wysyłka codziennego newslettera do ponad 4 900 subskrybentów, dużo szybciej niż do tej pory. „O naszym wyborze SARE zadecydowały dwie podstawowe zalety, SARE jest doskonałym narzędziem outsourcingowym. Wykorzystanie modelu ASP odciąża nasze serwery i zmniejsza koszty.

Nowy duet e-mail marketingowy więcej »

jobpilot.pl i Mediarun.pl nowymi partnerami Akademii Kalitero

Wraz z początkiem 2003 roku jobpilot.pl, europejski internetowy serwis kariery i Mediarun.pl, najpopularniejszy wortal marketingowy, stali się nowymi patronami kursów organizowanych przez Akademię Kalitero. Najbliższe edycje kompleksowego szkolenia w zakresie Public Relations, prowadzonego przez Akademię Kalitero ruszają odpowiednio 15 i 19 lutego br. Szkolenia Public Relations, organizowane są cyklicznie od dwóch lat przez Agencję PR

jobpilot.pl i Mediarun.pl nowymi partnerami Akademii Kalitero więcej »

Pierwsze urodziny wortalu MediaRun.pl

W dniu wczorajszym wortal MediaRun.pl poświęcony mediom, marketingowi, reklamie, public relations oraz Internetowi, obchodził pierwszą rocznicę działalności. W przeciągu roku, od momentu startu w dniu 11 kwietnia 2001 wortal zanotował ponad 1 620 000 odsłon wszystkich stron, przez cały ten okres notując kilkunastoprocentowy co miesięczny wzrost oglądalności. W ubiegłym miesiącu, serwis osiągnął rekordową w swojej

Pierwsze urodziny wortalu MediaRun.pl więcej »

Co czytują dziennikarze „

Jak wynika z przeprowadzonego pod koniec minionego roku badania ARC Rynek i Opinia oraz BCA SA, najczęściej subskrybowanymi przez dziennikarzy elektronicznymi biuletynami są Dziennik Internetowy PAP i newslettery BiznesNet.pl. Spośród 105 ankietowanych 66 dziennikarzy potwierdziło, iż prenumeruje wiadomości wysyłane pocztą elektroniczną. 27,3% subskrybuje e-mailowe wiadomości Polskiej Agencji Prasowej a 24,2% regularnie korzysta z biznesowych biuletynów

Co czytują dziennikarze „ więcej »

Scroll to Top