Megapanel PBI/Gemius

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2006

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za sierpień 2006 roku. Ranking witryn według zasięgu miesięcznego lp. nazwa zasięg użytkownicy (real users) 1 Google 82,24% 10 474 869 2 Onet.pl 74,57% […]

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za sierpień 2006 więcej »

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2006

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za czerwiec 2006 roku. Ranking witryn według zasięgu miesięcznego lp. nazwa zasięg użytkownicy (real users) 1 Google 82,63% 10 448 381 2 Onet.pl 76,96%

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2006 więcej »

Senior.pl – Seniorzy na start

Senior.pl to pierwszy polski portal tworzony w całości z myślą o dojrzałych osobach. Serwis powstał jako odpowiedź na potrzeby internautów w wieku 50 i więcej lat. Wraz ze wzrostem średniej wieku społeczeństw, rośnie także liczba Seniorów używających internetu i poszukujących w globalnej sieci informacji, pomocy czy kontaktów z innymi ludźmi. Seniorzy w ciągu ostatnich kilku

Senior.pl – Seniorzy na start więcej »

10 milionów Internautów w sieci ARBOmedia Polska

Według marcowych wyników badania Megapanel PBI/Gemius, ARBOmedia Polska dociera do 10 676 090 osób (real users). Zasięg sieci wyniósł 87,06% polskich internautów. W chwili obecnej tylko sieciom reklamowym i wyszukiwarce Google.pl udało się przekroczyć magiczną liczbę 10 mln real users, nie dokonał tego jeszcze żaden z polskich portali. Zainteresowanie internautów witrynami tematycznymi rośnie szybciej niż

10 milionów Internautów w sieci ARBOmedia Polska więcej »

Dynamiczny rozwój Adkontekstu

Wystarczył kwartał, by do autorskiego systemu reklamy kontekstowej Wirtualnej Polski i NetSprint.pl – Adkontekst – przystąpiło ponad 100 serwisów internetowych, znacząco zwiększając potencjał reklamowy obu partnerów. Twórcy Adkontekstu zapowiadają dalszy wzrost zasięgu, m.in dzięki włączaniu do niego serwisów osób nieprowadzących działalności gospodarczej. Wirtualna Polska wraz z NetSprint.pl podsumowały pierwsze trzy miesiące funkcjonowania Adkontekstu – autorskiego

Dynamiczny rozwój Adkontekstu więcej »

Szukaj pracy przez Internet

Specjalistyczne serwisy WWW, gdzie można szybko przejrzeć oferty setek pracodawców i firm doradczych, poznać zasady pisania listów motywacyjnych, skorzystać z przykładowych CV, odwiedza coraz większa liczba Internautów. Nie tylko pracownicy, także ci potencjalni, sięgają do witryn poświęconych tematowi ’praca’. Równie chętnie czynią to pracodawcy. Ogłaszając się w Sieci mogą liczyć na szybki, nie wymagający wysokich

Szukaj pracy przez Internet więcej »

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za listopad 2005 r.

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A. , współpracujące w zakresie realizacji badania 'Megapanel PBI/Gemius’, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za listopad 2005 roku. Ranking witryn według zasięgu miesięcznego nazwa zasięg użytkownicy (real users) 1 Onet.pl 75,37% 7 295 798 2 Google 74,71%

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za listopad 2005 r. więcej »

Scroll to Top