Merlin.pl publikuje wyniki finansowe w 2009 roku
W 2009 roku Merlin.pl, jeden z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych, osiągnął około 101 mln złotych przychodów ze sprzedaży.
W 2009 roku Merlin.pl, jeden z najstarszych i największych polskich sklepów internetowych, osiągnął około 101 mln złotych przychodów ze sprzedaży.
W grudniu liczba towarów zamówionych w sklepie internetowym Merlin.pl przekroczyła 3 miliony. Oznacza to, że dobiegający końca rok 2009 będzie dla Merlin.pl rekordowy jeśli chodzi o wolumen sprzedanych produktów.
Merlin.pl: rekordowa wielkość sprzedaży w 2009 roku więcej »
Agencja komunikacji i marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji oraz sekcji strony WWW do kampanii internetowej, producenta baterii, firmy Duracell.
W sklepach internetowych Polacy zostawią w tym roku, według prognoz, ponad 13 miliardów złotych, śrubując kolejny rekord. Dziennikarze Money.pl i tygodnika Wprost po raz kolejny zbadali największe i najpopularniejsze e-sklepy w Polsce.
Ranking Money.pl i Wprost: Najlepsze polskie sklepy internetowe. więcej »
Paczkomaty 24/7 – usługa pocztowa uruchomiona przez firmę InPost – są już dostępne dla klientów Merlin.pl. Dzięki współpracy nawiązanej z InPost użytkownicy e-sklepu mogą przesyłać swoje internetowe zakupy za darmo.
Czy w Polsce możliwe jest rozwinięcie i sfinansowanie startup’u na miarę Google czy Twitter? Przyjrzymy się bliżej polskim pionierom polskiego e-biznesu oraz ich sukcesom.
Merlin.pl zwiększył wydajność Biura Obsługi Klienta o 650%. Wzrost ilości obsłużonych zapytań użytkowników był możliwy dzięki zastosowaniu Contact Center – narzędzia spółki LIVECHAT Software.