MySpace

Startuje Google Music. W USA

Google ogłosiło uruchomienie projektu Google Music. Nowa usługa powstała we współpracy z platformami takimi jak Lala, MySpace, iLike, Gracenote, iMeem, Pandora, czy Rhapsody. Korporacja nawiązała porozumienie z głównymi wydawcami: EMI, Sony Music, Universal Music Group i Warner Music. Czym będzie Google Music?

Startuje Google Music. W USA więcej »

MySpace przejmuje iLike

MySpace ogłosił przejęcie iLike, serwisu umożliwiającego pobieranie i dzielenie się muzyką. Wartość transakcji nie została ujawniona, ale źródła szacują, że chodzi o 20 mln dolarów. Czy umowa dwóch gigantów muzycznej rozrywki ma szansę uratować MySpace przed upadkiem?

MySpace przejmuje iLike więcej »

Rekordowy poziom spamu

Z opublikowanego przez firmę McAfee raportu na temat cyberzagrożeń w drugim kwartale 2009 r. wynika, że od marca ilość spamu zwiększyła się o 141%, co oznacza kontynuację najdłuższej w historii fali wzrostu liczby niechcianych e-maili. W raporcie podkreślono też znaczną ekspansję botnetów i zagrożenie w postaci szkodliwego oprogramowania uruchamiającego się automatycznie.

Rekordowy poziom spamu więcej »

D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce

Jak wynika z ostatnich badań D-Link Technology Trend, zagraniczne portale społecznościowe – Facebook, Bebo czy MySpace ciągle nie mogą przebić się do masowej świadomości polskich użytkowników Internetu. Większość internautów nawet nie wie o ich istnieniu. Na rodzimej scenie społecznościowej niepodzielnie rządzi Nasza-Klasa z ponad 11 milionami użytkowników.

D-Link Technology Trend: serwisy społecznościowe w Polsce więcej »

Partnerstwo reklamowe MySpace i Fox International Channels

MySpace i Fox International Channels (FIC) poinformowały o multi-terytorialnej współpracy, w ramach której lokalne działania reklamowe, marketingowe i promocyjne prowadzone będą przez Fox International Channels. Prowadzone dotychczas regionalne wersje stron MySpace w Polsce, Brazylii, Argentynie, Hiszpanii, Włoszech, Meksyku i Turcji pozostaną aktywne dzięki nawiązanej kooperacji.

Partnerstwo reklamowe MySpace i Fox International Channels więcej »

Scroll to Top