Novem

Novem otwiera oddział w Warszawie

Novem, jeden z głównych graczy na rynku reklamy rozliczanej za efekt, otwiera w Warszawie biuro sprzedaży. Jego szefem będzie nowy dyrektor sprzedaży spółki – Jarosław Bułka. Po niecałych dwóch latach od rozpoczęcia działalności, Novem obsługuje ponad sześćdziesięciu klientów. Chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku, Novem, której główna siedziba mieści się w Krakowie, otwiera oddział w […]

Novem otwiera oddział w Warszawie więcej »

Novem promuje serwisy internetowe marki Unimil

Unimil, spółka grupy Ansell, producenta artykułów ochronnych, rozpoczyna promocję własnych serwisów internetowych. Realizacją kampanii reklamowych w Internecie zajmie się firma Novem. Pierwszym serwisem internetowym, wokół którego skupione będą działania promocyjne jest portal o charakterze konkursowo-zabawowym www.unimilsobiezycie.pl. Grupą docelową kampanii są młodzi ludzie – zarówno kobiety, jak i mężczyźni – w wieku od 15 do 35

Novem promuje serwisy internetowe marki Unimil więcej »

Novem sprzedaje Ball.B

Rozpoczęła się sprzedaż unikalnej w skali światowej łamigłówki logicznej – Ball.B. Dystrybutorem w Internecie została wybrana firma Novem, lider rynku reklamy rozliczanej za efekt. Ball.B to łamigłówka logiczna w kształcie piłki, nawiązująca swym wyglądem do piłki futbolowej, to swego rodzaju puzzle 3D, które uczą cierpliwości i myślenia strategicznego. Ball.B jest w całości produkowana oraz składana

Novem sprzedaje Ball.B więcej »

Netia kontynuuje współpracę z Novem

Netia podpisała bezterminową umowę z Novem na pozyskiwanie klientów usługi szerokopasmowego internetu – „Szybki Internet Netii” W ramach kontraktu firma Novem będzie odpowiedzialna za przygotowanie i realizację internetowych kampanii sprzedażowych Netii, a także dobór mediów z własnej sieci ponad tysiąca serwisów internetowych. Współpraca między firmami rozpoczęła się w styczniu 2007 roku. Za każdym razem działania

Netia kontynuuje współpracę z Novem więcej »

Cube Group wypromuje Tlenofon

Cube Group, agencja specjalizująca się w marketingu SEM/SEO, została wybrana do przeprowadzenia działań reklamowych w Internecie dla operatora telefonii internetowej – Tlenofonu. Przedmiotem podpisanej kilka dni temu umowy jest m. in. zaplanowanie, zarządzanie i kontrola efektywności działań promocyjnych Tlenofonu w wyszukiwarce Google oraz w programach afiliacyjnych m. in.: Afilo, Novem, a także Zanox. Działania Cube

Cube Group wypromuje Tlenofon więcej »

Nowa oferta dla sklepów internetowych od Novem

Novem przedstawiło ofertę skierowaną do wszystkich sklepów internetowych. Zaproponowany przez Novem model zakłada, że wszelkie należności związane z pozyskaniem przez sklep nowego klienta, pojawiają się tylko wówczas gdy klient zarejestruje się w sklepie i będzie dokonywał zakupów. Za rejestrację w sklepie i pierwszą transakcję, właściciel sklepu płaci bardzo niską, jednorazową, stałą opłatę. Novem pobiera także

Nowa oferta dla sklepów internetowych od Novem więcej »

Novem udostępnia DirectTrack

Od 1 października wszystkie programy afiliacyjne oraz kampanie reklamowe prowadzone przez Novem realizowane są z wykorzystaniem oprogramowania DirectTrack. Pozwala ono zaoferować najbardziej zaawansowane i efektywne kosztowo modele prowadzenia działań reklamowych w internecie, rozliczanych za efekt tych działań. Klienci Novem – reklamodawcy, otrzymali możliwość realizacji kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych, w których płacą wydawcom za osiągnięte

Novem udostępnia DirectTrack więcej »

Scroll to Top