omnichannel

Omnichannel: Wzrosty w polskim e-commerce w 2025 toku

Polski e-commerce w 2025 roku notuje znaczące wzrosty oraz dynamiczne zmiany w zachowaniach konsumentów. Z najnowszego badania „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025” wynika, że aż 93% internautów dokonało zakupu online w ciągu ostatnich 6 miesięcy, co oznacza wzrost o 6 punktów procentowych w porównaniu do roku ubiegłego. Co więcej, 100% respondentów zadeklarowało, że przynajmniej raz kupiło […]

Omnichannel: Wzrosty w polskim e-commerce w 2025 toku więcej »

Shoper wprowadza płatności bezgotówkowe z Polskimi ePłatnościami

Platforma e-commerce Shoper ogłosiła nawiązanie współpracy z Polskimi ePłatnościami (PeP), co ma na celu wsparcie sprzedawców korzystających z platformy w zakresie nowoczesnych płatności bezgotówkowych. Partnerstwo to umożliwi sprzedawcom Shoper dostęp do zaawansowanych terminali płatniczych, które zapewnią sprawną i bezpieczną obsługę transakcji zarówno w mobilnych punktach sprzedaży, jak i w stacjonarnych sklepach. To rozwiązanie jest szczególnie

Shoper wprowadza płatności bezgotówkowe z Polskimi ePłatnościami więcej »

Jak wejść w model omnichannel? [RAPORT]

Integracja kanałów sprzedaży jest jednym z największych wyzwań i zarazem najbardziej pożądanych rozwiązań, z jakimi muszą poradzić sobie detaliści. Jak skutecznie wdrożyć strategię wielokanałową w sklepie? Jakie technologie realnie wpływają na sukces kanału omnichannel? Jakie są zachowania i doświadczenia wielokanałowe konsumentów? Na te pytania między innymi odpowiadają eksperci e-Izby w nowym Poradniku e-Commerce Polska: Jak wygląda wejście sklepu w model omnichannel?

Jak wejść w model omnichannel? [RAPORT] więcej »

Przewijanie do góry