Orange

Orange i F-Secure – pełna ochrona przed zagrożeniami mobilnymi

Firma F-Secure najszybciej rozwijająca się spółka giełdowa w dziedzinie ochrony antywirusowej i zapobiegania włamaniom, podpisała umowę z Orange w Wielkiej Brytanii na dostarczenie użytkownikom sieci rozwiązania F-Secure Mobile Anti-Virus, zabezpieczającego inteligentne telefony przed zagrożeniami mobilnymi. Dzięki wykorzystaniu aktualizacji dostępnej za pomocą sieci klienci Orange zyskają stałą ochronę danych. Użytkownicy od sierpnia 2006 roku zyskają możliwość […]

Orange i F-Secure – pełna ochrona przed zagrożeniami mobilnymi więcej »

Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com

Orange Blackberry na washingtonpost.com, slate.com i innych anglojęzycznych serwisach w ramach sieci ORIDIAN. ARBOmedia Polska przy współpracy z jedną z największych międzynarodowych sieci reklamowych – ORIDIAN, przeprowadziła kampanię dla Orange Blackberry. Pionierskim elementem projektu była emisja reklamy użytkownikom z Polski odwiedzających biznesowe serwisy anglojęzyczne. Grupę celową dla Orange Blackberry stanowią osoby związane z biznesem. W

Reklama Orange Blackberry na washingtonpost.com więcej »

Genesys kupuje firmę VoiceGenie

Firma Alcatel ogłosiła zamiar nabycia przez należącą do niej firmę Genesys Telecommunication Laboratories, firmy VoiceGenie. Transakcja zrealizowana zostanie w najbliższych tygodniach. Założona w 2000 roku firma VoiceGenie, jest liderem głosowych rozwiązań samoobsługowych. Oprogramowanie firmy opiera się na Voice XML – technologii, używanej w samoobsługowych aplikacjach głosowych, mających zastosowanie w centrach obsługi klientów. Ze względu na

Genesys kupuje firmę VoiceGenie więcej »

Netmania wystartowała

Nowa Netmania jest kolejną niespodzianką Wirtualnej Polski, zaraz po 3gigabajtowej darmowej Poczcie i komunikatorze Spik, przygotowaną na dziesięciolecie istnienia portalu. 'Ta odsłona Netmanii ma zachęcić użytkowników do aktywnej podróży po Wirtualnej Polsce i witrynach partnerów – mówi Dominik Lachowicz, koordynator projektu z Wirtualnej Polski – Trud użytkowników wędrujących w poszukiwaniu boksów konkursowych po wielu stronach

Netmania wystartowała więcej »

Początek kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski

Polska Telefonia Komórkowa Centertel rozpoczyna od początku września br. kampanię reklamową wprowadzającą markę Orange do Polski. Kampania reklamowa (ATL) pod hasłem ’Idea łączy się z Orange’ rozpocznie się w pełni od 1.09.2005 r. i będzie prezentowana w głównych mediach w najbliższych tygodniach w całej Polsce. Kampania ma na celu poinformowanie Klientów sieci Idea oraz opinii

Początek kampanii wprowadzającej markę Orange do Polski więcej »

Ubezpieczenia dla kierowców przez Norwich Union, IBM i Orange

Firma Norwich Union podpisała umowę z IBM i Orange UK na dostawę technologii i infrastruktury telekomunikacyjnej wspomagającej rewolucyjny program ubezpieczeniowy o nazwie „Pay As You Drive”. Innowacyjne przedsięwzięcie największego ubezpieczyciela w Wielkiej Brytanii będzie funkcjonowało w oparciu o dane zgromadzone przez urządzenie telematyczne w samochodzie klienta oraz atrakcyjną ofertę ubezpieczeniową skalkulowaną według czasu, miejsca i

Ubezpieczenia dla kierowców przez Norwich Union, IBM i Orange więcej »

Scroll to Top