Parlament Europejski

Polski Obama? Nie tym razem

Zespół Think-a-Head przygotował raport „Internetowa kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego”, w którym poddał analizie postawy internautów wobec toczonej w sieci kampanii oraz internetowe działania komunikacyjne najbardziej aktywnych kandydatów ubiegających się 7 czerwca o mandaty europosłów.

Polski Obama? Nie tym razem więcej »

INTERIA.PL promuje Parlament Europejski

INTERIA.PL wygrała przetarg na obsługę kampanii promującej w Polsce Parlament Europejski i jego portal internetowy. Zleceniodawcą jest Biuro Informacyjne Parlamentu Europejskiego w Polsce. W ramach projektu INTERIA.PL przygotowała specjalny serwis poświęcony tej jedynej instytucji Unii Europejskiej wyłanianej w bezpośrednich wyborach powszechnych oraz poprowadzi kompleksową kampanię reklamową w portalu. – Celem kampanii jest dotarcie do milionów

INTERIA.PL promuje Parlament Europejski więcej »

Scroll to Top