Paweł Milcarz

Raport: Reklama natywna 2016 USA – UK – Polska

Europejska sieć komunikacji natywnej Adaptiff (marka zależna od Interactions Europe) przeprowadziła wśród marketerów, przedstawicieli domów mediowych oraz wydawców badanie dotyczące reklamy natywnej. Po raz pierwszy miało ono tak szeroki zakres i objęło trzy główne rynki: Ameryki Północnej (USA), Europy Zachodniej (Wielka Brytania) oraz Europy Środkowo-Wschodniej (Polska).

Raport: Reklama natywna 2016 USA – UK – Polska więcej »

Interactions: na rynku reklamy internetowej będziemy świadkami ewolucji, nie rewolucji [wywiad]

W ramach naszego cyklu „Poznajmy się” rozmawialiśmy z GetResponse o e-mail marketingu, jak wygląda natomiast szeroko rozumiany rynek reklamy w sieci? Z Pawłem Milcarzem, partnerem zarządzającym w międzynarodowej sieci Interactions, rozmawiamy o reklamie przepisaniowej, perspektywach rynku i możliwość zarabiania na reklamie przez niewielkie witryny.

Interactions: na rynku reklamy internetowej będziemy świadkami ewolucji, nie rewolucji [wywiad] więcej »

Scroll to Top