Konkurs! Wygraj książkę o e-mail marketingu!
Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!
Książka „Świeże podejście do e-mail marketingu, czyli o tym jak zmienić 1 złotówkę w 3796 zł… i nie tylko” napisana została przez praktyka, Pawła Salę. Dziś można ją wygrać na łamach e-biznes.pl!
Freshmail uruchomił nową stronę internetową. Unowocześniony serwis skierowany jest nie tylko do użytkowników FreshMaila, ale także do tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o e-mail marketingu. Stronę zaprojektowała i wykonała Eskadra Opcom.
Dzięki modułowi antyspamowemu użytkownicy FreshMaila będą mogli przed wysłaniem swojej kampanii przetestować ją i sprawdzić czy filtry antyspamowe nie uznają danej wysyłki za niechcianą pocztę.
FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach. FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede wszystkim, zwiększyć efektywność kampanii e-mail …
Na rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami email marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców. – Prace nad FreshMailem trwały ponad rok – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny projektu. – Przez ten czas przetestowaliśmy dziesiątki polskich …