Paweł Sala

Vercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu

Vercom, spółka technologiczna, dostarczająca globalne chmurowe rozwiązania w modelu CPaaS (Communication Platform-as-a-Service), łączy siły z najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług e-mail marketingu w Polsce – firmą FreshMail. Transakcja umożliwi niemal podwojenie liczby obsługiwanych klientów przez Grupę Vercom. Wartość transakcji z uwzględnieniem earn-out wyniesie nie więcej niż 27 mln zł. Cieszę się, że łączymy siły z FreshMailem, jest to […]

Vercom sfinalizował zakup 100 proc. udziałów we FreshMailu więcej »

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne

FreshMail wprowadził opcję behawioralnego targetowania wysyłek e-mailingowych. Dzięki usłudze klienci systemu będą mogli grupować odbiorców z jednej listy subskrypcyjnej w oparciu o ich zachowania we wcześniej realizowanych kampaniach. FreshMail to narzędzie do e-mail marketingu, które w przeciwieństwie do innych tego typu systemów na polskim rynku, nie wymaga stałych opłat abonamentowych. Wprowadzenie targetowania behawioralnego ma, przede

Freshmail wprowadza targetowanie behawioralne więcej »

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu

Na rynek wchodzi nowe narzędzie do zarządzania kampaniami email marketingowymi. FreshMail, to aplikacja on-line, która wspomaga pracę w zakresie promocji, komunikacji, budowania lojalności klientów. Doskonale nadaje się do wspierania programów lojalnościowych, czy utrzymywania stałych kontaktów z różnymi grupami odbiorców. – Prace nad FreshMailem trwały ponad rok – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny projektu. – Przez

FreshMail wyciśnie wszystkie soki z email marketingu więcej »

Scroll to Top