Samochód w konkursie Megapanel wręczony
Firmy Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. oraz Gemius SA 26 stycznia 2009 wręczyły nagrodę główną w konkursie dla uczestników Megapanel PBI/Gemius.
Firmy Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. oraz Gemius SA 26 stycznia 2009 wręczyły nagrodę główną w konkursie dla uczestników Megapanel PBI/Gemius.
Firma Polskie Badania Internetu (PBI) przeprowadziła badanie na temat zainteresowania internautów życiem gwiazd oraz popularności mediów o tematyce people. Według raportu, co czwarty badany deklaruje, że interesuje się życiem gwiazd codziennie, a prawie połowa (49 proc.) robi to co najmniej raz w tygodniu.
PBI i Gemius, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” opublikowały wyniki za sierpień 2008 roku.
PBI i Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”opublikowały wyniki za maj 2007 roku. ** Portal Onet.pl jest objęty audytem site-centric z wyjątkiem serwisu „Praca”, który odwiedza 3,25 proc. użytkowników portalu. Liczba odsłon dokonywanych na serwisie praca stanowi 0,34 proc. wszystkich odsłon dokonanych na portalu Onet.pl. Zasięg dla serwisu praca wynosi 2,28 proc.
W ramach wspólnego projektu trzech firm – Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu – fundacje wpisane na listę organizacji pożytku publicznego mogą bezpłatnie prowadzić kampanie reklamowe w internecie. Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie wartościowych wzorów zachowań. Współpraca firm z fundacjami wpisanymi na listę organizacji pożytku
Reklamy w internecie dla organizacji pożytku publicznego więcej »
Polskie Badania Internetu (PBI), spółka powołana przez największych wydawców internetowych w Polsce (między innymi Agora S.A, Interia.pl S.A Onet.pl S.A., Presspublica Sp. z o.o. i Wirtualna Polska S.A.) do stworzenia standardu badań Internetu w Polsce podpisała umowę z firmą I-METRIA S.A. na wspólne wdrożenie standardu i realizację badania panelowego na populacji polskich użytkowników Internetu (tzw.
PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce więcej »