PBI

Gwiazdy, plotki i internauci…

Firma Polskie Badania Internetu (PBI) przeprowadziła badanie na temat zainteresowania internautów życiem gwiazd oraz popularności mediów o tematyce people. Według raportu, co czwarty badany deklaruje, że interesuje się życiem gwiazd codziennie, a prawie połowa (49 proc.) robi to co najmniej raz w tygodniu.

Gwiazdy, plotki i internauci… więcej »

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za maj 2007

PBI i Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”opublikowały wyniki za maj 2007 roku. ** Portal Onet.pl jest objęty audytem site-centric z wyjątkiem serwisu „Praca”, który odwiedza 3,25 proc. użytkowników portalu. Liczba odsłon dokonywanych na serwisie praca stanowi 0,34 proc. wszystkich odsłon dokonanych na portalu Onet.pl. Zasięg dla serwisu praca wynosi 2,28 proc.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za maj 2007 więcej »

Reklamy w internecie dla organizacji pożytku publicznego

W ramach wspólnego projektu trzech firm – Gemius SA, stat.pl oraz spółki Polskie Badania Internetu – fundacje wpisane na listę organizacji pożytku publicznego mogą bezpłatnie prowadzić kampanie reklamowe w internecie. Celem inicjatywy jest wspieranie programów społecznych organizacji non-profit oraz promowanie wśród internautów społecznie wartościowych wzorów zachowań. Współpraca firm z fundacjami wpisanymi na listę organizacji pożytku

Reklamy w internecie dla organizacji pożytku publicznego więcej »

PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce

Polskie Badania Internetu (PBI), spółka powołana przez największych wydawców internetowych w Polsce (między innymi Agora S.A, Interia.pl S.A Onet.pl S.A., Presspublica Sp. z o.o. i Wirtualna Polska S.A.) do stworzenia standardu badań Internetu w Polsce podpisała umowę z firmą I-METRIA S.A. na wspólne wdrożenie standardu i realizację badania panelowego na populacji polskich użytkowników Internetu (tzw.

PBI i I-Metria wdrażają standard badań Internetu w Polsce więcej »

Scroll to Top