PMR

Dynamiczny rozwój rynku usług szerokopasmowych w Polsce

Firma badawcza PMR opublikowała nowy raport, 'Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2005-2008′ (The telecommunications market in Poland 2005-2008). Raport analizuje sytuację i perspektywy rozwoju polskiego rynku telekomunikacyjnego w nadchodzących latach. W ocenie PMR, w latach 2005-2008 polski rynek usług telekomunikacyjnych (rozumianych jako telefonia komórkowa, stacjonarna oraz usługi transmisji danych i dostępu do internetu) będzie zwiększał swoją

Dynamiczny rozwój rynku usług szerokopasmowych w Polsce więcej »

PMR: Polskie firmy wymieniają pecety raz na cztery lata

Według najnowszego badania przeprowadzonego przez PMR, polskie firmy zatrudniające 50 i więcej pracowników wymieniają swoje komputery osobiste na nowe ze średnią częstotliwością raz na cztery lata. Z wcześniejszych badań PMR wynika, że częstotliwość wymiany pecetów nie uległa zmianie w ciągu ostatnich dwóch lat. Natomiast patrząc w nieco dłuższej perspektywie czasowej można zaobserwować wydłużenie się czasu

PMR: Polskie firmy wymieniają pecety raz na cztery lata więcej »

Raport PMR: Polski rynek telekomunikacyjny wzrośnie w 2004 r. o ponad 13%

Według raportu „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004” wydanego w pierwszych dniach września przez firmę PMR, polski rynek telekomunikacyjny w 2004 r. zwiększy swoją wartość o 13%. W latach 2005-2007 wzrost będzie kontynuowany, przede wszystkim dzięki dynamicznemu rozwojowi telefonii komórkowej oraz sektora transmisji danych i szerokopasmowego dostępu do internetu. Raport „Rynek telekomunikacyjny w Polsce 2004” wydany

Raport PMR: Polski rynek telekomunikacyjny wzrośnie w 2004 r. o ponad 13% więcej »

Polskie MŚP na 'dostatecznie' z informatyki

Zdecydowana większość polskich małych i średnich firm – około 91% – posiada już komputery. Odsetek ten odpowiada około 82 000 przedsiębiorstw w całej badanej przez PMR zbiorowości (90 tysięcy firm). Około 35% ankietowanych przedsiębiorstw (czyli ogółem około 32 000 firm) planuje też w ciągu najbliższego roku zakup przynajmniej jednego komputera. Kupować komputery będą jednak głównie

Polskie MŚP na 'dostatecznie' z informatyki więcej »

Scroll to Top