Puls Biznesu

Rusza Klub Wiedzy 'Pulsu Biznesu' i Szkoły Głównej Handlowej

Już jutro nastąpi inauguracja Klubu Wiedzy „Pulsu Biznesu” i Szkoły Głównej Handlowej. W warszawskim hotelu Holiday Inn odbędzie się seminarium „Sprawna firma w Unii Europejskiej – informatyczne systemy wspomagające zarządzanie bez tajemnic”. Klub Wiedzy to nowy projekt „PB” koncentrujący się wokół cykli jednodniowych seminariów wyjaśniających istotę poszczególnych narzędzi menedżerskich, których wdrożenie pozwala na efektywniejsze zarządzanie […]

Rusza Klub Wiedzy 'Pulsu Biznesu' i Szkoły Głównej Handlowej więcej »

Dwie nagrody 'Pulsu Biznesu' w Konkursie Projektowania Prasowego

W I edycji konkursu CHIMERA, którego organizatorem jest magazyn „Media i Marketing Polska”, „Puls Biznesu” zdobył dwie nagrody w prestiżowych kategoriach: DZIENNIKI: PIERWSZA STRONA oraz DZIENNIKI: INFOGRAFIKA. Jury, w skład którego weszli polscy i międzynarodowi eksperci w dziedzinie projektowania prasowego, fotografii, ilustracji, infografiki i typografii, doceniło „Puls Biznesu” za przemyślane i niestereotypowe projekty pierwszych stron

Dwie nagrody 'Pulsu Biznesu' w Konkursie Projektowania Prasowego więcej »

'Tropem absurdów prawnych' – nowa akcja 'Pulsu Biznesu'

„Puls Biznesu” wspierany przez renomowane kancelarie prawnicze wypowiada walkę absurdalnym przepisom. Od 24 lutego br., co poniedziałek, pojawiać się będzie w dzienniku rozkładówka poświęcona bezsensownym aktom prawnym zabijającym biznes w Polsce. Pod lupę „Pulsu” jako pierwszy trafi artykuł 32a ustawy o podatku VAT, który przewiduje możliwość zweryfikowania dokumentacji kontrahenta w celu uniknięcia sankcji VAT-owskich. Już

'Tropem absurdów prawnych' – nowa akcja 'Pulsu Biznesu' więcej »

Puls Biznesu lepiej się sprzedaje

Wyniki sprzedaży „Pulsu Biznesu” nie poddają się trendom rynkowym. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Pracy „Puls Biznesu” jako jedyny dziennik ogólnopolski zanotował średni wzrost sprzedaży w 2002r. w stosunku do 2001r. Średnia sprzedaż „Pulsu Biznesu” była w 2002r. o 4,7% wyższa niż w 2001r. Na tak dobry wynik wpływ miał przede wszystkim średni wzrost prenumeraty

Puls Biznesu lepiej się sprzedaje więcej »

Podatek liniowy Jestem ZA !

Już kilkanaście witryn włączyło się do akcji promującej podatek liniowy zamieszczając na swoich stronach nośniki reklamowe z hasłami „Podatek liniowy” Jestem ZA”. Bannery przekierowują na strony portalu „Pulsu Biznesu” (pb.pl/liniowy), gdzie znajduje się archiwum tekstów promujących ideę prostych zasad podatkowych przygotowanych przez ekspertów i dziennikarzy „PB”. Akcję „Pulsu Biznesu”, zamieszczając na swoich stronach odnośniki do

Podatek liniowy Jestem ZA ! więcej »

Interia będzie ISP z Tel-Energo

Puls Biznesu w dzisiejszym wydaniu podaje informację, że Interia prawdopodobnie zaoferuje już w I kwartale 2003 usługę dostępu do Internetu (przez numer alternatywny w stosunku do TP SA). Andrzej Arendarski, prezes NOM i Tel-Energo, podczas konferencji prasowej potwierdził, że prowadzi takie rozmowy z jednym z serwisów. Osoba zbliżona do Interia.pl uważa, że przychody z vISP

Interia będzie ISP z Tel-Energo więcej »

Puls Biznesu dostawcą wiadomości biznesowych dla nowego projektu ERY

Dziennik „Puls Biznesu” jest jedynym dostawcą informacji biznesowych do nowego portalu multidostępowego sieci Era. Omnix -tak będzie się nazywał nowy serwis, proponuje usługi wzorowane na japońskim i-mode. Poprzez telefon komórkowy z kolorowym, dotykowym wyświetlaczem abonent sieci Era otrzymają dostęp do świata komunikacji, informacji i rozrywki. Jak mówi Paweł Kubisiak, zastępca redaktora naczelnego portalu „pb.pl”, koordynujący

Puls Biznesu dostawcą wiadomości biznesowych dla nowego projektu ERY więcej »

Scroll to Top