Redlink.pl

Jak wywołać efekt “Wow” w kampanii marketingowej?

Wielu przedsiębiorców nie dostrzega potencjału, jaki kryje się w e-mail i mobile marketing uznając szanse powodzenia takiej kampanii za równe zeru. I wcale się nie mylą, bo dzisiejszy odbiorca oczekuje czegoś więcej niż tylko suchego newslettera. Jak zaplanować kampanię, aby wywołać efekt “Wow”, a nie “Spam”?

Nowocześnie o windykacji

Miarą nowoczesnej windykacji nie jest zmuszenie kontrahenta do spłaty zaległości, ale doprowadzenie do stanu, w którym dłużnik sam wykaże chęć uregulowania długu. A co interesuje klienta firmy windykacyjnej? Przede wszystkim skuteczność działania. Poniższy poradnik to opis narzędzi, które mogą pomóc w zrealizowaniu celów wszystkich zainteresowanych stron.

Poradnik skutecznego e-mailingu

Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany.

Personalizacja w Redlink.pl

W ramach platformy komunikacyjnej Redlink.pl pojawiła się nowa funkcjonalność – możliwość spersonalizowania kampanii smsowych, głosowych, mailowych i faksowych.

Świąteczne życzenia od awatara

Życzenia dla klientów i partnerów biznesowych to punkt obowiązkowy w świątecznym harmonogramie każdej firmy. Narzędzia platformy Redlink.pl należącej do firmy Vercom pozwalają na zaprojektowanie, według własnego scenariusza lub gotowego szablonu, i wysyłkę wirtualnych kartek świątecznych do dowolnie określonej grupy docelowej.

Przewiń do góry