Jak wywołać efekt „Wow” w kampanii marketingowej?

Opublikowano: 26 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wielu przedsiębiorców nie dostrzega potencjału, jaki kryje się w e-mail i mobile marketing uznając szanse powodzenia takiej kampanii za równe zeru. I wcale się nie mylą, bo dzisiejszy odbiorca oczekuje czegoś więcej niż tylko suchego newslettera. Jak zaplanować kampanię, aby wywołać efekt „Wow”, a nie „Spam”?

Hanna LaskowskaJak wywołać efekt „Wow” w kampanii marketingowej?

Nowocześnie o windykacji

Opublikowano: 23 czerwca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Miarą nowoczesnej windykacji nie jest zmuszenie kontrahenta do spłaty zaległości, ale doprowadzenie do stanu, w którym dłużnik sam wykaże chęć uregulowania długu. A co interesuje klienta firmy windykacyjnej? Przede wszystkim skuteczność działania. Poniższy poradnik to opis narzędzi, które mogą pomóc w zrealizowaniu celów wszystkich zainteresowanych stron.

Hanna LaskowskaNowocześnie o windykacji

Poradnik skutecznego e-mailingu

Opublikowano: 4 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany.

Hanna LaskowskaPoradnik skutecznego e-mailingu

Personalizacja w Redlink.pl

Opublikowano: 28 stycznia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ramach platformy komunikacyjnej Redlink.pl pojawiła się nowa funkcjonalność – możliwość spersonalizowania kampanii smsowych, głosowych, mailowych i faksowych.

Tomasz UchańskiPersonalizacja w Redlink.pl

Świąteczne życzenia od awatara

Opublikowano: 11 grudnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Życzenia dla klientów i partnerów biznesowych to punkt obowiązkowy w świątecznym harmonogramie każdej firmy. Narzędzia platformy Redlink.pl należącej do firmy Vercom pozwalają na zaprojektowanie, według własnego scenariusza lub gotowego szablonu, i wysyłkę wirtualnych kartek świątecznych do dowolnie określonej grupy docelowej.

Tomasz UchańskiŚwiąteczne życzenia od awatara