reklama

Czym jest reklama natywna i czy warto ją wykorzystywać?

Reklama natywna ma stanowić odpowiedź na zmęczenie tradycyjnymi formami reklamy. Jednak czy na pewno jest to nowe zjawisko? A może tzw. native advertising to po prostu stara metoda ubrana w nową nazwę? I czy jest tak naprawdę skuteczna?

IAB: polscy internauci ludźmi roku

„Lech Tribute” najlepszą kampanią reklamową roku, a Człowiekiem Roku – polscy internauci. IAB Polska nagrodził najlepsze kampanie reklamowe online podczas gali MIXX Awards 2012.

Pierwsze Internetowe Targi Reklamy i Poligrafii już otwarte

Ruszyła pierwsza edycja internetowych targów branży reklamowej i poligraficznej. Przez 14 dni każdy, kto odwiedzi stronę www.e-targi.net będzie mógł zapoznać się z multimedialną ofertą dostępną w internecie 24 godziny na dobę.

Najbardziej wpływowa jest telewizja – i to jeszcze na długo

Telewizja jest wciąż najbardziej wpływowym medium jeśli chodzi o doradzanie konsumentom w ich decyzjach zakupowych – wynika z badania przeprowadzonego przez Deloitte, firmę badawczą i konsultingową, na pięciu dużych rynkach: amerykańskim, brytyjskim, japońskim, niemieckim i brazylijskim.

Przewiń do góry