Niski CPM w serwisach społecznościowych – szansa czy zagrożenie dla wydawców?

Opublikowano: 14 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Wydatki ponoszone na reklamę w takich witrynach jak Facebook, czy MySpace rosną – nie rosną jednak wartości CPM. Jak reklama w serwisach społecznościowych wpłynie na przychody reklamowe pozostałych wydawców?

Dawid ZarazińskiNiski CPM w serwisach społecznościowych – szansa czy zagrożenie dla wydawców?

Przewodnik afilianta – sukces kreacji to sukces kampanii

Opublikowano: 14 stycznia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Powodzenie kampanii reklamowej wynika w dużym stopniu z dobrze przygotowanej kreacji. Dziś postaramy się odpowiedzieć na pytanie dlaczego czasem warto zrezygnować z wykorzystywanych już przez nas kreacji i budować zupełnie nową, bardziej skuteczną w modelu CPA.

admagazine.plPrzewodnik afilianta – sukces kreacji to sukces kampanii