Nieudany eksperyment: Rupert Murdoch zamyka „The Daily”
„The Daily”, pierwszy magazyn wyłącznie dla iPada, zostanie zamknięty po dwóch latach od premiery.
Nieudany eksperyment: Rupert Murdoch zamyka „The Daily” więcej »
„The Daily”, pierwszy magazyn wyłącznie dla iPada, zostanie zamknięty po dwóch latach od premiery.
Nieudany eksperyment: Rupert Murdoch zamyka „The Daily” więcej »
Konglomerat medialny News Corp. znajdujący się w rękach swojego twórcy, Ruperta Murdocha, prawdopodobnie podzieli swoją działalność.
Nowe czasy wymagają nowego dziennikarstwa – powiedział Rupert Murdoch prezentując „The Daily”, pierwszy magazyn przeznaczony wyłącznie dla użytkowników iPad’a. Czy tak wygląda przyszłość prasy?
Premiera „The Daily”, pierwszego magazynu tylko dla iPad’a więcej »
Richard Branson, szef Virgin Group ma w najbliższych dniach przedstawić tytuł prasowy przeznaczony jedynie dla użytkowników tabletu iPad. Branson nie jest jedynym, który chce wydać tego typu magazyn: podobne pismo wyda również Rupert Murdoch.
Tradycyjne media, zwłaszcza prasa, podobnie jak branża muzyczna, przechodzą poważne przeobrażenia wymuszane przez technologiczno-internetową zmianę. Funkcjonowanie na dotychczasowych zasadach nie wydaje się możliwe. Nowe modele biznesowe rodzą się jednak w wielkich trudach i wciąż brakuje pewnej recepty na sukces…
Washington Post z płatną aplikacją dla iPhone; nowa nadzieja dla wydawców? więcej »
Ponad połowa internautów jest skłonna zapłacić miesięcznie dwa dolary amerykańskie lub ich równowartość za korzystanie z bezpłatnej wyszukiwarki – Google, co piąty za używanie serwisu Yahoo i Yahoo. Jak spowolnienie gospodarcze wpłynie na zjawisko określane mianem „free web economy” i serwisy internetowe oferujące bezpłatne treści w internecie? Blisko półtora rok temu idea bezpłatnych treści online
Czy Kryzys oznacza koniec bezpłatnych treści i usług w internecie? więcej »
MySpace idzie do Chin Gorączka przejęć w internetowej reklamie Google rewolucjonizuje wyszukiwanie Tele2 może opuścić Polskę Chrome.pl zakończył działalność MySpace idzie do Chin Wchodząc na chiński rynek internetowy, Rupert Murdoch próbuje nie podpaść obrońcom wolności słowa. Ale cenzuruje swój serwis tak samo jak inni Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4147487.html?skad=rss Gorączka przejęć w internetowej reklamie Za 6 mld dol.