Pokolenie 55+ będzie wydawać więcej w sieci

Opublikowano: 16 października 2017. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Jak wynika z danych ARC Rynek i Opina, jedna czwarta użytkowników w wieku 57+ kupuje online, a jedna trzecia planuje zwiększyć wydatki na zakupy w Internecie. Rośnie także liczba osób w tej grupie wiekowej, które korzystają z nowoczesnych form płatności, np. za pośrednictwem telefonu. Jednak nie wszystkie firmy wykorzystują w pełni potencjał biznesowy generowany przez tę grupę użytkowników. Jak wynika z wyliczeń Nielsen Norman Group, przeprojektowanie strony internetowej, aby była ona tak samo łatwa w użytkowaniu zarówno dla młodszych, jak i starszych klientów, może zaowocować wzrostem poziomu sfinalizowanych transakcji nawet o 1/3.

Dawid ZarazińskiPokolenie 55+ będzie wydawać więcej w sieci

Internet coraz „starszy”

Opublikowano: 21 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Kim jest senior w polskiej sieci? Jakie strony odwiedzają najchętniej babcie, a które serwisy interesują dziadków? Z okazji obchodzonych właśnie w Polsce i w Bułgarii świąt seniorów – firma Gemius zaprezentowała profil najstarszych użytkowników sieci w tych krajach.

Dawid ZarazińskiInternet coraz „starszy”