stat24

clickMapa w ofercie stat24

stat24, dostrzegając istotę podnoszenia usability stron internetowych, udostępnia swoim Klientom nową usługę – clickMapę. Narzędzie pozwala poznać najbardziej atrakcyjne obszary witryny. clickMapa wskazuje miejsca na witrynie, w które internauci najczęściej klikają. Znając najbardziej atrakcyjne części serwisu oraz te najrzadziej odwiedzane można skutecznie podnieść usability strony. Ocena słabych i mocnych obszarów strony www pomoże zoptymalizować  zastosowanie […]

clickMapa w ofercie stat24 więcej »

Przegląd prasy 2007-07-31

Tele2 zacznie wojnę o tani internet Mapa kliknięć na stronie Microsoft partnerem reklamowym Digg.com Tele2 zacznie wojnę o tani internet Od poniedziałku internet będzie jeszcze tańszy! Jak dowiedziała się „Gazeta”, tego dnia konkurencyjnymi cenami zaatakuje rynek Tele2 Gazeta.pl http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4347215.html?skad=rss Mapa kliknięć na stronie Użytkownicy statystyk Stat24 (zarówno w wersji płatnej, jak i darmowej) od niedawna

Przegląd prasy 2007-07-31 więcej »

home.pl ze stat24

Na mocy porozumienia pomiędzy home.pl  oraz stat24 wspólni Klienci firm mogą korzystać z nowych rozwiązań udostępnionych przez stat24 bez dodatkowych opłat. Najbardziej oczekiwaną zmianą jest fakt, iż wspólni Klienci obu firm mogą  korzystać z rankingu stat24, dzięki któremu możliwa jest bezpłatna promocja własnej witryny internetowej i jednocześnie możliwość porównania jej popularności z popularnością serwisów o

home.pl ze stat24 więcej »

Ceneo i stat24

Internetowa porównywarka cen Ceneo oraz firma stat24 nawiązały współpracę. Dzięki niej właściciele sklepów zamieszczających swoje oferty w Ceneo.pl będą mogli na preferencyjnych warunkach nabywać profesjonalne statystyki stat24. Partnerstwo obu firm ma na celu promowanie skutecznych narzędzi badawczych, jako nieodłącznego elementu marketingu e-sklepów. Zdaniem Łukasza Zycha, Prezesa Ceneo: „Jeszcze do niedawna niedoceniana rola monitoringu witryn internetowych

Ceneo i stat24 więcej »

Podyplomowe Studium Marketingu Internetowego w SGH

Katedra Marketingu przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie informuje, że dysponuje ostatnimi wolnymi miejscami na Podyplomowym Studium Marketingu Internetowego. Inauguracja zajęć odbędzie się 20 października. Nowoczesna formuła Studium łączy wykłady znakomitych profesorów z prelekcjami praktyków Internetu. Celem Podyplomowego Studium Marketingu Internetowego jest przekazanie słuchaczom kompleksowej wiedzy z zakresu wykorzystania Internetu w działaniach marketingowych firmy. Słuchacze

Podyplomowe Studium Marketingu Internetowego w SGH więcej »

Stat.pl zmienia nazwę

Firma stat.pl dostawca usług służących do monitoringu witryn internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, zmienia nazwę na stat24. Zmiana ta jest konsekwencją rozwoju firmy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej i wynika z chęci ujednolicenia działań zagranicznych pod wspólną marką. Nazwa stat24 ma sprzyjać integracji polityki i wizerunku firmy na rynkach zagranicznych objętych jej działalnością. Ma to

Stat.pl zmienia nazwę więcej »

Scroll to Top