Symetria

Jak skutecznie sprzedawać ubezpieczenia assistance przez internet? [case study]

W dzisiejszych czasach Internet służy do dystrybucji praktycznie wszystkich usług i produktów dostępnych na rynku. Jak jednak postępować w przypadku usług niszowych, do których zaliczane są ubezpieczenia auto assistance? Przed takim zadaniem stanęła Symetria w ramach współpracy podjętej z firmą Starter. 

Symetria przygotowała nową stronę Orange

Nowa strona operatora telekomunikacyjnego Orange została zaprojektowana przez agencję Symetria. Projekt uwzględniał zmiany zarówno wizualne, funkcjonalne jak i modyfikację struktury.

Symetria kreatywnie dla Instytutu Spraw Obywatelskich [case-study]

W sytuacji szumu informacyjnego i niezliczonej ilości dochodzących zewsząd komunikatów, stworzenie angażującej kampanii społecznej wymaga sporej dozy kreatywności oraz wykorzystania najnowszych technologii. Przed takim dylematem stanął Instytut Spraw Obywatelskim tworząc koncepcję kampanii społecznej w listopadzie 2012.

Przewiń do góry