Tesco dołącza do sklepów dostępnych na kwit.pl

Opublikowano: 31 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Sieć hipermarketów Tesco.pl dołączyła do sklepów, które są zintegrowane z kwit.pl – serwisem oferującym zakupy spożywcze z różnych sieci handlowych.

Sylwester KozakTesco dołącza do sklepów dostępnych na kwit.pl

Tesco zatrudniło do sprzedaży internetowej 500 osób. Szuka kolejnych.

Opublikowano: 22 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Około 160 osób znajdzie zatrudnienie w związku z rozwojem sprzedaży z wykorzystaniem internetu sieci sklepów Tesco. Nowych pracowników – przede wszystkim dostawców – Tesco szuka między innymi w Warszawie, gdzie sprzedaż online rośnie najszybciej w Polsce. Sieć planuje też wzrost zatrudnienia w tradycyjnych sklepach i otwieranie nowych placówek.

Dawid ZarazińskiTesco zatrudniło do sprzedaży internetowej 500 osób. Szuka kolejnych.

Serwis wielkanocny Onet.pl wspólnie z Tesco

Opublikowano: 2 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Realizowana przez dom mediowy Codemedia promocyjna kampania z serwisem wielkanocnym TESCO jest prowadzona w portalu Onet.pl, który w badaniach ilościowych i jakościowych osiągnął najlepsze wyniki w dotarciu do grupy celowej Tesco. Akcja potrwa do 10 kwietnia.

Sylwester KozakSerwis wielkanocny Onet.pl wspólnie z Tesco

Carlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Opublikowano: 6 lipca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ruszyła ogólnopolska kampania wspierająca zaangażowanie marki Carlsberg w cyklu koncertów Live Nation, obejmująca telewizję i Internet. Carlsberg, oficjalne piwo Live Nation, umożliwia konsumentom zdobycie biletów na wszystkie pięć koncertów cyklu: U2, Madonny, Jethro Tull, Chris de Burgh oraz Rammstein. Marka uruchomiła także specjalną stronę internetową www.carlsbergmusic.pl, poświęconą wyłącznie wsparciu Live Nation.

Tomasz UchańskiCarlsberg z Live Nation – ogólnopolska kampania

Przegląd promocji serwisu promocjada.pl

Opublikowano: 23 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Czy w dobie gospodarczego kryzysu nawet choinkę kupować będziemy na raty? Z taką ofertą wychodzą sieci hipermarketów – informuje serwis promocjada.pl. Real proponuje zakup choinki sztucznej (świerk, 220 cm) w cenie 199,99 rozłożonej na 10 rat po 19,99 zł; w wybranych hipermarketach Tesco kupimy z kolei sztuczną choinkę Alpine z szyszkami (210 cm) za 199 zł lub w 5 ratach …

Hanna LaskowskaPrzegląd promocji serwisu promocjada.pl

Agito.pl zwycięzcą plebiscytu Internautów 'Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2007'

Opublikowano: 12 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sklep internetowy Agito.pl został zwycięzcą plebiscytu internautów „Mistrz Handlu i Usług MasterCard® 2007”. Agito.pl zdobył 18% głosów i wyprzedził m. in. takie sieci sklepów jak Komputronik.pl (12% głosów), Castorama (4% głosów), Media Markt (4% głosów) czy Tesco (3% głosów). Głosowanie odbywało się w czterech tygodniowych etapach. Od 23 kwietnia do 20 maja 2007 internauci wybierali najlepsze sieci handlowe oraz usługowe. …

Sylwester KozakAgito.pl zwycięzcą plebiscytu Internautów 'Mistrz Handlu i Usług MasterCard 2007'