Tlenofon

112 w Tlenofonie

Spółka o2.pl oferująca usługę tanich połączeń telefonicznych – Tlenofon – udostępniła nową funkcję – wykonywanie połączeń na numer alarmowy 112. Numer alarmowy „112” jest jednolitym numerem alarmowym obowiązującym na terenie wszystkich krajów Unii Europejskiej. W sytuacji zagrożenia zdrowia, życia lub mienia osoby przebywające na terenie całej UE wybierając numer 112 uzyskują połączenie ze służbami ratowniczymi […]

112 w Tlenofonie więcej »

FreecoNet i IPFON o badaniu niezawodności operatorów VoIP

Operatorzy VoIP w Polsce chwalą się co pewien czas swoją przewagą nad konkurentami pod względem pozycji na rynku czy oferowanej najlepszej jakości usług. Właśnie ukazał się raport Aviaa.com z badań operatorów VoIP, który wyłonił kolejnych „liderów” rynku. Najbardziej niezawodni czy niekoniecznie rozwojowi? – zastanawia się przedstawiciele FreecoNet i IPFON. Serwis o telekomunikacji Aviaa.com w październiku

FreecoNet i IPFON o badaniu niezawodności operatorów VoIP więcej »

Ranking Aviaa.com: easyCALL i Tlenofon najbardziej niezawodni

Serwis Aviaa.com zbadał niezawodność usług oferowanych przez polskich operatorów telefonii internetowej. Badanie wykazało, że w pełni niezawodne są usługi oferowane tylko przez dwóch działających w Polsce operatorów, jednak pozostali – w większości – tylko nieznacznie ustępują im jakością usług. Aviaa.com, serwis poświęcony telefonii internetowej VoIP, przeprowadził badanie przy wsparciu technologicznym WatchScript.pl. Dzięki badaniu powstał ranking

Ranking Aviaa.com: easyCALL i Tlenofon najbardziej niezawodni więcej »

Firma o2.pl i Linksys oferują VoIP

Firma Linksys, będąca częścią Cisco Systems Inc., wiodący dostawca sprzętu do obsługi VoIP, sieci bezprzewodowych i urządzeń umożliwiających pracę w sieci dla klientów indywidualnych i małych firm oraz spółka o2.pl poinformowały o nawiązaniu współpracy w celu stworzenia wspólnej oferty usług VoIP dla klientów w Polsce. Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty bramki do telefonów analogowych

Firma o2.pl i Linksys oferują VoIP więcej »

Przegląd prasy 2007-06-28

TP zapłaciła kolejną karę Dialog uruchomił usługi Premium Rate dla klientów Orange Nowości w Tlenofonie Nowa wersja AutoMapy TP zapłaciła kolejną karę Telekomunikacja Polska zapłaciła karę 200 tys. zł, którą nałożyła na nią UKE. To kolejna zapłacona przez TP kara. Interia.pl http://nt.interia.pl/news?inf=933872&source=rss Dialog uruchomił usługi Premium Rate dla klientów Orange Telefonia Dialog, jako pierwszy operator

Przegląd prasy 2007-06-28 więcej »

Naliczanie sekundowe w Tlenofonie

Firma o2.pl rozszerza swoje usługi w zakresie telefonii internetowej, wprowadzając w Tlenofonie naliczanie sekundowe oraz 43 strefy numeracyjne. Pozwoli to użytkownikom zredukować koszty rachunków telefonicznych. Od dnia 1 lipca 2007 r. użytkownicy Tlenofonu płacić będą za każdą sekundę rozmowy, a nie za każdą rozpoczętą minutę. Dotychczas, dzwoniący rozmawiając nawet przez 10 sekund ponosił koszt jednominutowej

Naliczanie sekundowe w Tlenofonie więcej »

Tlenofon – obniża ceny o połowę

Od 1 lutego 2007 r. operator telefonii internetowej Tlenofon wprowadza obniżkę cen na rozmowy międzynarodowe oraz krajowe połączenia do sieci komórkowych. W nowej ofercie obniżono ceny o średnio 50 % dla przeszło 500 kierunków. Dzięki temu będzie można porozmawiać dwa razy dłużej za tę samą cenę, np. z Włochami czy Irlandią. Zmianie ulega też taryfikacja

Tlenofon – obniża ceny o połowę więcej »

Scroll to Top