TNS OBOP

Osobista rekomendacja to najlepsza promocja stron www

Według Taylor Nelson Sofres osobista rekomendacja internauty jest jednym z najważniejszych i skutecznych narzędzi promocji stron www. Wyniki badania przeprowadzonego w 14 krajach wskazują, że poczucie satysfakcji wynikające z korzystania ze strony www nie tylko zachęca użytkowników do powtórnych wizyt, ale wpływa również na pozyskanie nowych odwiedzających, a w związku z tym na zwiększenie oglądalności […]

Osobista rekomendacja to najlepsza promocja stron www więcej »

81% polskich użytkowników komórek korzysta z SMS – ów

Według danych TNS OBOP, 81% użytkowników telefonów komórkowych deklaruje, że wysyła lub odbiera wiadomości tekstowe ze swojego telefonu. SMS-y są domeną najmłodszych użytkowników telefonów komórkowych. Korzysta z nich 89% osób w wieku 15-29 lat. Wraz z wiekiem respondentów zainteresowanie tą usługą stopniowo maleje. W grupie osób powyżej 60 lat co druga deklaruje korzystanie z krótkich

81% polskich użytkowników komórek korzysta z SMS – ów więcej »

Nowy serwis internetowy firmy badawczej TNS OBOP

Winda Internet zakończyła wdrożenie nowego internetowego serwisu korporacyjnego dla firmy badawczej TNS OBOP. Rdzeniem tego serwisu jest jedna z najbardziej zaawansowanych aplikacji internetowych opracowanych przez Windę Internet, która pozwala na generowanie w trybie online i graficzne prezentowanie większości wyników badań telemetrycznych. Dzięki temu klienci mają szybki dostęp nie tylko do danych, ale również wyników badań

Nowy serwis internetowy firmy badawczej TNS OBOP więcej »

Nowa Hoga.pl

Zgodnie z zapowiedziami Hoga.pl dość radykalnie zmieniła wizerunek rezygnując z prawie 60 serwisów, skupiła się tym samym głównie na usługach hostingowych. Hoga.pl zmieniła również logo. Ostatnie badanie użytkowników Interbus przeprowadzone przez TNS OBOP wskazuje, że portal hoga.pl najczęściej odwiedzany jest przez 1% użytkowników. http://www.hoga.pl

Nowa Hoga.pl więcej »

WP goni Onet

TNS OBOP w ramach cyklicznego sondażu interbus przeprowadził w styczniu i lutym 2002 kolejne badanie użytkowników Internetu. Przedstawione wyniki wydają są sporą niespodzianką- Wirtualna Polska zaczęła „gonić” Onet. Z Wirtualnej Polski najczęściej korzystało 28% Internautów, z Onetu 48%- w poprzednim miesiącu odpowiednio 25,1% oraz 52,4%. Na te wyniki z pewnością wpłynęły zmiany stron głównych czołowych

WP goni Onet więcej »

Powolna agonia Ahoj.pl

Przedsięwzięcie pod tytułem Ahoj.pl z pewnością można zaliczyć do nieudanych. Ahoj.pl- portal, który miał stać się „przystanią” naszego internetu powoli znika… Na początku tworzenia portalu twórcy zapewniali, że Ahoj.pl „to przedsięwzięcie, mające za zadanie zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki Polacy korzystają z internetu, by się komunikować, uczyć, szukać w nim informacji, dzielić swoimi przemyśleniami i zarządzać

Powolna agonia Ahoj.pl więcej »

Scroll to Top