Tomasz Pakulski

Reklama wyborcza od REDlink

Mówi się, że czynnikiem decydującym o zwycięstwie Baraka Obamy w wyborach prezydenckich było oparcie kampanii o działania realizowane w Internecie. To właśnie spersonalizowany marketing sieciowy daje dziś szansę kandydatowi na polityka na szybkie i bezpośrednie dotarcie do swojego elektoratu.

Nowa odsłona platformy komunikacyjnej REDlink

Nowe logo, nazwa i szata graficzna strony internetowej, a to wszystko w parze z niższymi cenami za prowadzenie kampanii mailowych, smsowych, głosowych i faksowych – firma Vercom przedstawiła nową, odświeżoną platformę komunikacyjną REDlink.

Jak wywołać efekt “Wow” w kampanii marketingowej?

Wielu przedsiębiorców nie dostrzega potencjału, jaki kryje się w e-mail i mobile marketing uznając szanse powodzenia takiej kampanii za równe zeru. I wcale się nie mylą, bo dzisiejszy odbiorca oczekuje czegoś więcej niż tylko suchego newslettera. Jak zaplanować kampanię, aby wywołać efekt “Wow”, a nie “Spam”?

Poradnik skutecznego e-mailingu

Każdego dnia na jedną skrzynkę pocztową potrafi przyjść od kilku do kilkudziesięciu wiadomości reklamowych. Dlaczego tylko nieznaczny odsetek z nich spotyka się z zainteresowaniem odbiorców? Niniejszy poradnik to próba odpowiedzi na to pytanie oraz wskazówki, jakie działania należy podjąć, aby to właśnie nasz e-mailing został odczytany.

Świąteczne życzenia od awatara

Życzenia dla klientów i partnerów biznesowych to punkt obowiązkowy w świątecznym harmonogramie każdej firmy. Narzędzia platformy Redlink.pl należącej do firmy Vercom pozwalają na zaprojektowanie, według własnego scenariusza lub gotowego szablonu, i wysyłkę wirtualnych kartek świątecznych do dowolnie określonej grupy docelowej.

Przewiń do góry