TrustMate

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami

Jak wynika z najnowszego badania TRUSTMATE.io, niemal 40% Polaków spotkało się z fałszywymi opiniami w Internecie. Co więcej, aż 25% badanych miało trudności z odróżnieniem prawdziwych recenzji od tych nieautentycznych. To zjawisko wskazuje na coraz bardziej zaawansowane techniki manipulacji opiniami, które mogą wpływać na decyzje zakupowe konsumentów. Pomimo działań podejmowanych przez UOKiK, proceder ten wciąż […]

TRUSTMATE: 40% Polaków ma problem z fałszywymi recenzjami więcej »

Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opinii

Tylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach przed zakupem, wynika z najnowszych badań TRUSTMATE.io. 27% internautów czyta recenzje „zawsze”, a 41% „często”. Najbardziej aktywni w czytaniu recenzji są mieszkańcy województwa lubuskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i zachodniopomorskiego, a także osoby z wykształceniem podstawowym/gimnazjalnym. Podsumowanie

Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opinii więcej »

Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opinii 1

Raport – handel opiniami w sieci

Firmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre e-sklepy sięgają po nieuczciwe praktyki. Jak wynika z najnowszych danych TrustMate, blisko dwa tysiące sklepów online w Polsce kupuje fikcyjne recenzje. Proceder ma miejsce, pomimo że kary za takie praktyki sięgają do 10% obrotu e-sklepów.

Raport – handel opiniami w sieci więcej »

Scroll to Top