Visa

Nowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie

Visa w nowej kampanii „2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” promuje zarówno płatności mobilne za pomocą smartfonów i inteligentnych zegarków, jak też transakcje kartą w sklepach internetowych. Kampanię poprzedziło badanie Kantar na ogólnopolskiej grupie sprzedawców w sierpniu 2019 r. Wynika z niego, że 2 na 3 sprzedawców w stacjonarnych

Nowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie więcej »

Visa przygotowuje się do wprowadzenia na rynek platformy B2B Connect

W ramach przygotowań do uruchomienia platformy B2B Connect zaplanowanego na pierwszy kwartał 2019 roku, Visa ujawniła nowe szczegóły dotyczące rozwiązania określanego jako cyfrowa tożsamość. Dzięki platformie opartej o technologię rozproszonego rejestru, instytucje finansowe zyskają możliwość przetwarzania transgranicznych płatności business-to-business na całym świecie w sposób łatwy, szybki i bezpieczny.

Visa przygotowuje się do wprowadzenia na rynek platformy B2B Connect więcej »

Scroll to Top