Visa

Visa Mobile – nowy sposób płatności kartą w e-sklepach

Firmy Nest Bank i Visa wystartowały właśnie z pilotażem Visa Mobile. To nowy sposób płatności kartą w internecie. Aby zapłacić Visa Mobile należy podać swój numer telefonu, a następnie potwierdzić płatność w aplikacji bankowej. Wybrani klienci Nest Banku testują usługę jako pierwsi na świecie.

Karta wielowalutowa już dostępna w Cinkciarz.pl

Cinkciarz.pl ogłosił właśnie udostępnienie wielowalutowych kart płatniczych wraz z dedykowaną aplikacją mobilną. Co więcej, w promocji na start jedyny koszt posiadania karty, czyli opłata za wydanie, wynosi 0 zł. Oprócz tradycyjnego plastiku dostępna jest też wersja wirtualna.

Nowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie

Visa w nowej kampanii „2 na 3 sprzedawców woli, gdy za zakupy płacisz kartą lub telefonem” promuje zarówno płatności mobilne za pomocą smartfonów i inteligentnych zegarków, jak też transakcje kartą w sklepach internetowych. Kampanię poprzedziło badanie Kantar na ogólnopolskiej grupie sprzedawców w sierpniu 2019 r. Wynika z niego, że 2 na 3 sprzedawców w stacjonarnych …

Nowa kampania Visa promująca zakupy kartą w internecie więcej »

Visa przygotowuje się do wprowadzenia na rynek platformy B2B Connect

W ramach przygotowań do uruchomienia platformy B2B Connect zaplanowanego na pierwszy kwartał 2019 roku, Visa ujawniła nowe szczegóły dotyczące rozwiązania określanego jako cyfrowa tożsamość. Dzięki platformie opartej o technologię rozproszonego rejestru, instytucje finansowe zyskają możliwość przetwarzania transgranicznych płatności business-to-business na całym świecie w sposób łatwy, szybki i bezpieczny.

Visa i Łódź pracują nad projektem miasta bezgotówkowego

Miasta bezgotówkowe to nowy obszar prac Inkubatora Innowacji Visa – przedsięwzięcia, którego uczestnicy wypracowują rozwiązania sprzyjające rozwojowi gospodarki cyfrowej w Polsce. Interdyscyplinarny zespół ekspertów pod przewodnictwem Visa przystępuje do nowego projektu, którego celem jest stworzenie uniwersalnego systemu płatności w miastach.

“Omni-commerce. Kupuję wygodnie”. Nowy raport e-Izby

73 proc. internautów kupuje produkty z tej samej kategorii w więcej niż jednym kanale zakupowym. Tak wynika z nowego raportu e-Izby, który jest pierwszym na rynku opracowaniem poświęconym zjawisku omnicommerce czyli zakupów wielokanałowych. Raport powstał na podstawie badania przeprowadzonego przez agencję Mobile Institute.

PizzaPortal.pl z płatnościami Visa Checkout

PizzaPortal.pl wprowadza do swojej oferty nową metodę płatności – Visa Checkout. Aby zachęcić do korzystania z nowej formy płatności, każde pierwsze zamówienie z PizzaPortal.pl opłacone z Visa Checkout nagradzane będzie rabatem w wysokości 10 zł.

Przewiń do góry