Visa

Technologia Visa payWave już dostępna w Polsce

Technologia zbliżeniowa Visa payWave pozwalająca dokonywać płatności w czasie poniżej jednej sekundy jest już dostępna w Polsce w ramach wspólnego programu organizacji Visa Europe, Banku Zachodniego WBK i centrum autoryzacyjno-rozliczeniowego eService. Po wakacjach BZWBK wprowadzi karty płatnicze Visa Electron z dodatkową funkcjonalnością karty zbliżeniowej Visa payWave do oferty dla młodych osób w trzech ośrodkach akademickich […]

Technologia Visa payWave już dostępna w Polsce więcej »

Cyfrowe.pl i PayPal

Kolejną, nowoczesną oraz całkowicie bezpieczną formę płatności zyskali w ostatnich dniach klienci sklepu Cyfrowe.pl. Z serwisu PayPal, oprócz klientów Cyfrowe.pl, korzysta już ponad 100 mln osób w 190 krajach. Dane kart kredytowych klientów sklepu Cyfrowe.pl, płacących systemem PayPal, chronione są przy użyciu najnowocześniejszych zabezpieczeń zapobiegających oszustwom – dane finansowe użytkownika nigdy nie trafiają do sprzedawcy.

Cyfrowe.pl i PayPal więcej »

Radość Życia z mBank

Program rabatowy powiązany z kartą płatniczą ma nowy serwis internetowy – www.radosczycia.com.pl. Twórcy programu Radość Życia – mBank oraz wydawnictwo G+J – zmienili zarówno szatę graficzną serwisu, jak i treść. Uczestnicy programu, posiadacze karty Visa Radość Życia mogą korzystać z  rabatów, nawet do 30%, w ponad 2400 punktach znanych marek na terenie całego kraju. –

Radość Życia z mBank więcej »

Google Checkout rozpoczyna działalność

Google wprowadza na rynek serwis Google Checkout (http://checkout.google.com), który służy do finalizacji transakcji w sklepach, i dzięki któremu zakupy online stały się szybsze, wygodniejsze i bezpieczniejsze. Google Checkout oferuje łatwą i bezpieczną metodę płatności, dzięki której kupujący mogą dokonywać zakupów w sklepach uczestniczących w programie, za pomocą jednorazowego zalogowania w systemie Google. Nowy mechanizm współdziała

Google Checkout rozpoczyna działalność więcej »

100% wzrost wartości transakcji i liczby kart kredytowych w mBanku

Już ponad 50 tysięcy Klientów mBanku dokonało transakcji Złotą Rybką o łącznej wartości 230 mln zł – to 100% więcej niż w styczniu 2005 roku. Jednocześnie z oferty wszystkich kart płatniczych mBanku skorzystało już prawie 600 tysięcy osób. W ciągu ostatnich 12 miesięcy znacznie wzrosła sprzedaż kart kredytowych oraz wartość transakcji bezgotówkowych dokonywanych przez Klientów

100% wzrost wartości transakcji i liczby kart kredytowych w mBanku więcej »

OS3 dla ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski powierzył agencji interaktywnej OS3 multimedia realizację kolejnych kampanii reklamowych w Internecie: 'Banki są do zarabiania’ oraz eKarta przepłacona VISA – pierwsza taka karta w Polsce’. Pierwsza kampania ma zachęcić potencjalnych klientów do korzystania z usług ING Banku Śląskiego, natomiast druga promuje nowoczesną kartę bankową do prowadzenia transakcji internetowych. – Naszą grupą docelową

OS3 dla ING Banku Śląskiego więcej »

Konkurs Aukcje24.pl i ING Bank Śląski

24 października serwis aukcyjny Aukcje24.pl rozpoczął konkurs – 'Tour d’Aukcje24.pl’, skierowany do wszystkich osób, które handlują w internecie. Konkurs potrwa do 29 stycznia. Jego głównym sponsorem jest ING Bank Śląski, łączna pula nagród wynosi 42 tysiące złotych. Idea konkursu jest prosta. Każdy, kto handluje (kupuje, sprzedaje, licytuje) w Internecie za pośrednictwem Aukcje24.pl otrzymuje punkty konkursowe.

Konkurs Aukcje24.pl i ING Bank Śląski więcej »

Scroll to Top