Wieden + Kennedy

Rusza nowa kampania Nike

11 lutego pod hasłem ’Wybierz sport. Dodaj muzykę’ rusza nowa kampania Nike skierowana do aktywnych kobiet. Kreacje, której przewodnim motywem jest taniec – układy taneczne do reklam wymyślił choreograf i reżyser Jamie King, który współpracował m.in. z Madonna – przygotowała firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy. Media zaplanował i kupił MindShare Polska oraz […]

Rusza nowa kampania Nike więcej »

AIWA inwestuje w Sonics

AIWA Marketing of Europe poinformowało o rozpoczęciu nowej kampanii reklamowej i promocyjnej, której celem jest odświeżenie marki AIWA w Europie. Autorem kampanii o ogólnoświatowym zasięgu jest firma Wieden + Kennedy z Berlina. Odświeżająca i emocjonująca kampania skierowana jest do młodych ludzi w wieku od 15 do 19 lat, często korzystających z Internetu, określanych mianem generacji

AIWA inwestuje w Sonics więcej »

Scroll to Top