Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Opublikowano: 14 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja. Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży reklam (z siedzibą w Krakowie) …

Hanna LaskowskaEpuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Epuls podąża za Facebook

Opublikowano: 18 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Epuls jako pierwszy polski serwis społecznościowy wprowadził wirtualne prezenty. Możliwość wysyłania innym osobom wirtualnych podarunków jest dobrze znana wśród użytkowników Facebook.com, ale do tej pory nie mieli jej internauci korzystający z rodzimych serwisów społecznościowych. Nieprzypadkowo opcje PREZENTY serwis uruchomił 14 lutego, w dniu popularnych Walentynek. Pierwszego dnia z nowej funkcjonalności skorzystało 40 000 osób, które łącznie obdarowały swoich znajomych 80 …

Hanna LaskowskaEpuls podąża za Facebook

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Opublikowano: 6 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek – coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach. Zwiększanie wydatków na reklamę w społecznościach to fakt – w 2006 rynek ten wart był 350 milionów …

Hanna LaskowskaRosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Opublikowano: 24 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam. Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomiony oddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowa oferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianą strategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturze przychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły mniej niż połowę. Otwarcie własnego …

Hanna LaskowskaEpuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Start Epuls 3.1

Opublikowano: 10 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Uruchomiona została nowa wersja serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls. Użytkownicy portalu otrzymali nowe funkcje i działy oraz zmieniony wygląd serwisu. Dla reklamodawców przygotowano natomiast specjalną ofertę z nowymi możliwościami komunikacji marketingowej. Nowa wersja Epuls 3.1. wyróżnia się nowym layout’em i lepszą nawigacją po zasobach serwisu. Duże zmiany spotkają użytkowników po zalogowaniu: uproszczono zarządzanie własnym profilem i kontaktami ze znajomymi, a …

Hanna LaskowskaStart Epuls 3.1

Epuls wzmacnia skład

Opublikowano: 22 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Firma Pixelate Ventures – właściciel młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls.pl – powiększa zespół pracowników. Nowe osoby wzmocnią firmę w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi, a także na polu rozwoju poszczególnych działów serwisu. W listopadzie do zespołu Epuls.pl dołączyły trzy nowe osoby: Anna Pińkowska, Wojciech Bącal i Jacek Lament. Wojciech Bącal objął stanowisko Dyrektora Marketingu w Pixelate Ventures i będzie …

Hanna LaskowskaEpuls wzmacnia skład

Milion użytkowników Epuls.pl

Opublikowano: 20 lipca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Epuls.pl posiada już ponad milion zarejestrowanych użytkowników i jest największym w Polsce młodzieżowym portalem społecznościowym. Działający od czterech lat serwis każdego dnia rejestruje ponad 2 tysiące nowych osób. Epuls.pl to platforma komunikacyjna dla młodzieży – 90 procent użytkowników to osoby, które nie ukończyły 24-ego roku życia. Portal generuje ponad 250 milionów odsłon miesięcznie, co według badań Megapanel PBI/Gemius plasuje go …

Sylwester KozakMilion użytkowników Epuls.pl