Wojciech Bącal

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie

Serwis społecznościowy Epuls otwiera warszawski oddział biura sprzedaży reklam. Przedstawicielem firmy w Warszawie będzie Paweł Gordon, który dołączył do firmy na początku maja. Otwarcie biura sprzedaży w Warszawie jest jednym z elementów przyjętej przez Epuls strategii mającej zwiększyć wpływy z reklamy w ogólnej strukturze przychodów serwisu. Pod koniec stycznia tego roku firma otworzyła biuro sprzedaży […]

Epuls wzmacnia struktury sprzedaży i otwiera oddział w Warszawie więcej »

Epuls podąża za Facebook

Epuls jako pierwszy polski serwis społecznościowy wprowadził wirtualne prezenty. Możliwość wysyłania innym osobom wirtualnych podarunków jest dobrze znana wśród użytkowników Facebook.com, ale do tej pory nie mieli jej internauci korzystający z rodzimych serwisów społecznościowych. Nieprzypadkowo opcje PREZENTY serwis uruchomił 14 lutego, w dniu popularnych Walentynek. Pierwszego dnia z nowej funkcjonalności skorzystało 40 000 osób, które

Epuls podąża za Facebook więcej »

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych

Amerykański dziennik gospodarczy „The Wall Street Journal” opublikował artykuł analizujący wirtualne społeczności pod kątem przychodów reklamowych. Wniosek – coraz więcej firm decyduje się na promowanie swoich marek w serwisach Web 2.0, a prognozy mówią o 1,5 miliarda dolarów wydanych na reklamę w społecznościach. Zwiększanie wydatków na reklamę w społecznościach to fakt – w 2006 rynek

Rosną wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych więcej »

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam

Serwis społecznościowy Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam. Obok działającej w Krakowie centrali zostanie wkrótce uruchomiony oddział w Warszawie. Od marca br. obowiązywać zacznie także nowa oferta i cennik dla klientów agencyjnych i bezpośrednich. Otwarcie własnego biura sprzedaży reklam jest związane ze zmianą strategii sprzedażowej Epulsa. W dotychczasowej strukturze przychodów serwisu wpływy z reklamy stanowiły

Epuls otwiera własne biuro sprzedaży reklam więcej »

Start Epuls 3.1

Uruchomiona została nowa wersja serwisu społecznościowego dla młodzieży Epuls. Użytkownicy portalu otrzymali nowe funkcje i działy oraz zmieniony wygląd serwisu. Dla reklamodawców przygotowano natomiast specjalną ofertę z nowymi możliwościami komunikacji marketingowej. Nowa wersja Epuls 3.1. wyróżnia się nowym layout’em i lepszą nawigacją po zasobach serwisu. Duże zmiany spotkają użytkowników po zalogowaniu: uproszczono zarządzanie własnym profilem

Start Epuls 3.1 więcej »

Epuls wzmacnia skład

Firma Pixelate Ventures – właściciel młodzieżowego serwisu społecznościowego Epuls.pl – powiększa zespół pracowników. Nowe osoby wzmocnią firmę w obszarze sprzedaży i relacji z partnerami biznesowymi, a także na polu rozwoju poszczególnych działów serwisu. W listopadzie do zespołu Epuls.pl dołączyły trzy nowe osoby: Anna Pińkowska, Wojciech Bącal i Jacek Lament. Wojciech Bącal objął stanowisko Dyrektora Marketingu

Epuls wzmacnia skład więcej »

Milion użytkowników Epuls.pl

Epuls.pl posiada już ponad milion zarejestrowanych użytkowników i jest największym w Polsce młodzieżowym portalem społecznościowym. Działający od czterech lat serwis każdego dnia rejestruje ponad 2 tysiące nowych osób. Epuls.pl to platforma komunikacyjna dla młodzieży – 90 procent użytkowników to osoby, które nie ukończyły 24-ego roku życia. Portal generuje ponad 250 milionów odsłon miesięcznie, co według

Milion użytkowników Epuls.pl więcej »

Scroll to Top