Klatka B – podbija internet

Opublikowano: 30 września 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Pierwsza seria „Klatki B” – serialu internetowego emitowanego od czerwca 2008 na www.tivi.pl – okazała się sukcesem. Projekt przyciąga każdego dnia kilkudziesięciotysięczną publiczność. Bardzo aktywni widzowie dokładnie analizują poszczególne odcinki produkcji. Projekt „Klatka B” zrealizował student socjologii, wynajmujący mieszkanie na jednym z blokowisk dużego miasta w Polsce. W trakcie serialu występuje on sporadycznie, widzimy go głównie podczas przesłuchania na policji. …

Hanna LaskowskaKlatka B – podbija internet

Popularność Web 2.0 w Polsce

Opublikowano: 3 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Firma Cisco zaprezentowała wyniki badania dotyczącego popularności technologii Web 2.0 w Polsce. Badanie, przeprowadzone na grupie 900 decydentów IT w największych polskich przedsiębiorstwach, pokazuje silną korelację pomiędzy możliwościami komercyjnego wdrożenia rozwiązań opartych na Web 2.0 a czynnym używaniem tych technologii. Wyniki badania pokazały, że 75 % respondentów zna technologię Web 2.0. Dla 70 % spośród nich Web 2.0 jest przede …

Hanna LaskowskaPopularność Web 2.0 w Polsce