Zynga

220 mln dolarów wydanych w tym roku na reklamy w grach społecznościowych

Gry społecznościowe, dostępne chociażby w takich serwisach jak NK.pl czy Facebook, w dużej mierze zarabiają na dodatkowych, płatnych dobrach wirtualnych. W samą grę bawić się można za darmo, ale można również wykupić dodatkowe usprawnienia za realną walutę. Rosnące znaczenie w strukturze zysków producentów takich gier mają jednak działania reklamowe.

FrontierVille – kolejny sukces Zynga (w klimacie pionierów)

Zynga, producent gier społecznościowych, o którym pisaliśmy ostatnio w kontekście inwestycji Google, poinformował, że ich najnowsza produkcja – gra FrointerVille – w ciągu zaledwie 36 dni od uruchomienia na Facebooku zdobyła 20 mln użytkowników.

Google inwestuje w twórców FarmVille

Firma Google dyskretnie zainwestowała sumę pomiędzy 100 a 200 mln dolarów w producenta gier społecznościowych Zynga, donosi serwis TechCrunch. Twórcy bijącego rekordy popularności FarmVille mają stanowić fundament powstającej platformy Google Games.

Przewiń do góry