Nowy serwis Warki
Agencja GoldenSubmarine – w ramach współpracy z Grupą Żywiec S.A. – przygotowała internetowy serwis dla marki Warka.
Agencja GoldenSubmarine – w ramach współpracy z Grupą Żywiec S.A. – przygotowała internetowy serwis dla marki Warka.
czerwca startuje nowa kampania piwa Warka w innowacyjnym 1,5-litrowym opakowaniu. Hasło kampanii „Na lato 3 Warki z jednej” podkreśla charakter produktu, który idealnie wpisuje się w letnie okazje konsumpcji, jak grill czy wypady za miasto.
Zakończył się projekt ’Wyślij wiadomość’. W przedsięwzięciu wzięło udział pół miliona unikalnych użytkowników, którzy pozostawili ponad 50 tysięcy komunikatów – 22 lutego wszystkie informacje z prędkością światła zostały wysłane w przestrzeń kosmiczną. Akcja powstała dzięki Grupie Żywiec. W projekcie ’Wyślij wiadomość’ mógł wziąć udział każdy, kto odwiedził stronę www.wyslijwiadomosc.pl i wpisał swoje przesłanie do przyszłych
Strona internetowa marki Żywiec wraz z projektem 'Wyślij Wiadomość’ otrzymała nagrodę w europejskim konkursie Eurobest 2005. Serwis wyslijwiadomosc.pl umożliwia wszystkim chętnym zamieszczenie komunikatu, który zostanie wysłany w przestrzeń kosmiczną. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym. Serwis został przygotowany w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, niemieckim, hiszpańskim i rosyjskim. Konkurs Eurobest jest jednym
Strona wyslijwiadomosc.pl jest już dostępna w języku angielskim, hiszpańskim, niemieckim i rosyjskim. Do tej pory zarejestrowano prawie 100 tysięcy odsłon. Główną przyczyną popularności jest unikatowość tego projektu (pierwszy tego typu na świecie) oraz jego powszechna dostępność. Dzięki Internetowi wszyscy mają szansę zostawić po sobie trwały ślad w kosmosie. Po wpisaniu adresu wyslijwiadomosc.pl i wejściu na
W projekcie ’Wyślij Wiadomość’ może wziąć udział każdy, kto odwiedzi stronę internetową wyslijwiadomosc.pl. Po wejściu na stronę będzie można wysłać wiadomość liczącą maksymalnie 360 znaków. Jest to pierwszy tego typu, powszechnie dostępny projekt na świecie. Na stronie znajdują się również materiały o charakterze popularnonaukowym dotyczące astronomii. Będzie ona dostępna w kilku językach, min. w angielskim,
Przy wsparciu BCC Grupa Żywiec uruchomiła system SAP w kolejnym zakładzie należącym do Grupy: w Browarze Warka. Wdrożenie to część kompleksowego przedsięwzięcia, zapewniającego wszystkim spółkom Grupy funkcjonowanie według jednolitego modelu biznesowo-informatycznego. Partnerem wdrożeniowym w całym projekcie jest BCC. W poprzednich etapach projektu system SAP uruchomiony został kolejno w Browarach Żywiec, Browarze Brackim Cieszyn, w spółce