22 marca rozpoczął się konkurs dla studentów „TBWADISRUPTION ELITE”, którego organizatorem jest TBWACOMMUNICATION GROUP. Nagrody to pięć trzymiesięcznych, płatnych staży w agencjach należących do TBWACOMMUNICATION GROUP: miesiąc w agencji reklamowej TBWAWARSZAWA, miesiąc w agencji marketing services TEQUILAPolska oraz miesiąc do wyboru w pozostałych agencjach grupy: TBWADATA SOLUTIONS, TBWAPR, SALES LINK, PUBLISHING PARTNERS. Patronami medialnymi konkursu są Eurostudent,4biz,Press,Mediarun.pl.
Konkurs skierowany jest do studentów 3,4,5 roku studiów oraz tegorocznych absolwentów. Zadaniem uczestników jest rozwiązanie specjalnie przygotowanego case study w oparciu o narzędzia Disruption stosowane globalnie przez sieć agencji TBWA. Pomocna jest w tym książka Jean-Marie Dru „Disruption Live”.
Informacje o idei Disruption oraz o książce dostępne są również na stronie disruptionlive.pl. Od października 2003 roku, kiedy na polskim rynku pojawiła się książka Jean-Marie Dru „Disruption Live” agencja rozpoczęła kampanię informacyjną dotyczącą metodologii Disruption, jako nowego narzędzia marketingowego organizując wykłady dla studentów, biorąc udział w konferencjach. Teraz proponuje studentom wykorzystanie tej wiedzy w konkursie „TBWADISRUPTION ELITE”.
Od 22 marca na stronie www.disruptionlive.pl/konkurs dostępne są wszystkie informacje o konkursie. Ze strony tej studenci mogą pobrać case study, przeczytać regulamin konkursu, a na skrzynkę kontaktową [email protected] przesyłać pytania. Konkurs rozpoczyna się 22 marca i potrwa do 1 czerwca. Jest podzielony na dwa etapy. W pierwszym uczestnicy przygotowują rozwiązanie case study, w drugim zaproszeni są na osobiste prezentacje swoich prac. Na zakończenie konkursu przewidziana jest uroczysta gala z udziałem zwycięzców, organizatorów i patronów.
– Z jednej strony grupa TBWA ma długą historię w zabiegach o pozyskiwanie najlepszych studentów do współpracy z naszymi firmami, czemu służy specjalny program. Z drugiej strony Disruption jest we krwi każdego z naszych 140 pracowników. Chcemy połączyć te dwie rzeczy razem – znaleźć studentów, którzy myślą disruptywnie i zapewnić im miejsce w naszej grupie – powiedział Christian Lainer CEO TBWACOMMUNICATION GROUP.
W ubiegłym roku konkurs dla studentów „TEQUILA dla najlepszych!” zorganizowała agencja marketing services TEQUILABTL GROUP (obecnie TEQUILAPolska), w którym zwycięzcy otrzymali dwumiesięczne płatne staże w agencji. Ze względu na duże zainteresowanie konkursem i wysoki poziom prac wybrano aż pięciu finalistów, z których dwoje to obecnie pracownicy agencji.
W tym roku w konkurs „TBWADISRUPTION ELITE” zaangażowane są wszystkie agencje z TBWACOMMUNICATION GROUP, co daje studentom możliwość odbycia praktyk i zapoznanie się ze specyfiką pracy wszystkich jej struktur.
http://www.disruptionlive.pl/konkurs
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.