Jedni mówią, że to rewolucja w tworzeniu stron internetowych. Drudzy wybierają rozwiązania natywne jako te wydajniejsze i efektywniejsze. Wszystkie fakty i mity związane z responsive web design prześledzą prelegenci najbliższego TechCampu, który staruje 21 lutego o godz. 19.00 w krakowskim Lizard Kingu. Organizatorem wydarzenia jest Akademia Unity.
Żyjemy w erze mobilności. To stawia projektantów przed koniecznością dostosowania stron www i aplikacji webowych do szerokiej gamy rozmiarów ekranów w urządzeniach, na których są one wyświetlane. Odpowiedzią na ten dylemat jest responsive web design, czyli projektowanie stron elastycznych. O tym, co wziąć pod uwagę przed decyzją o projektowaniu stron responsywnych opowie w czasie TechCampu jeden ze specjalistów Grupy Unity.
Ponadto, 21 lutego będzie można usłyszeć Wojciecha Zająca, prezesa polskiego oddziału X-Team.com/XHTMLized.com. Ekspert, który na co dzień promuje rozwiązania mobilne i zbiera przykłady wzorców projektowych z zakresu RWD, przybliży publiczności, jak od strony technologicznej wygląda praca nad taką witryną. Na scenie zobaczymy też Bartłomieja Zassa, ewangelistę Microsoft. Znany techcampowej widowni ekspert, zaprezentuje wybrane mechanizmy narzędzia Visual Studio 2012 do pracy z HTML 5 i CSS 3. Na własne oczy będzie można zobaczyć też, jak zbudować efektywną aplikację wykorzystującą elementy responsive web design w oparciu o technologię ASP.NET.
Jak zwykle uczestnicy TechCampu wyjdą zaopatrzeni w praktyczną wiedzę, kontakty i posileni pizzą. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy tylko rejestracja na stronie www.akademiaunity.pl/events/5/techcamp-7/. Na wydarzenie zaprasza organizator Akademia Unity wraz z partnerami – Microsoft BizSpark oraz Krakowskim Parkiem Technologicznym.
Nasza Redakcja objęła spotkanie patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.