Ruch, dynamika, synchronizacja – technicznie perfekcyjne Audi już w Polsce. Ruszyła druga odsłona kampanii wspierającej pojawienie się najnowszego modelu Q5 na naszym rynku. Za pomysł, koncepcję i nadzór nad projektem odpowiada Agencja Reklamowa Zero,2 Inżynieria Marki. Ogólnopolska kampania komunikuje nowe auto w popularnych stacjach telewizyjnych i prasie.
Najnowsza kampania startuje z adaptowanym na potrzeby naszego rynku filmem reklamowym i emisjami w prasie. Jest to kolejny krok naszych działań dla marki Audi. Efektem pierwszych działań były m.in. akcja outdoorowa z wielkoformatowymi siatkami widocznymi w większych miastach Polski – komentuje Przemysław Jasielski, creative director agencji Zero,2.
Agencja Zero,2 Inżynieria Marki na potrzeby akcji przygotowała wsparcie ATL-owe – adaptację filmu reklamowego, oraz kampanię prasową w poczytnych tytułach, zarówno w prasie codziennej (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita), jak i w periodykach (Newsweek, Playboy, Gala, Viva!, National Geographic, Przekrój, Forum, Forbes).
Pierwszym etapem promocji marki Audi Q5 był pokaz w Fortecy Kręglickich, a oficjalna prezentacja miała miejsce podczas Gali Teresy Rosati w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej w październiku 2008 roku.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.